انتشار پتنت جدید از عینک واقعیت افزوده اپل با قابلیت تبدیل سطوح به نمایشگر لمسی

اپل پتنت جدیدی از عینک‌های واقعیت افزوده خود را منتشر کرده است که در آن روش جدیدی برای تبدیل سطوح به نمایشگر قابلیت لمس طراحی شده است. کاربر پس از استفاده از عینک های واقعیت افزوده سطوحی مانند میز را به شکل یک صفحه نمایشی به همراه دکمه قابل لمس مشاهده خواهد کرد. به گزارش […]

اپل پتنت جدیدی از عینک‌های واقعیت افزوده خود را منتشر کرده است که در آن روش جدیدی برای تبدیل سطوح به نمایشگر قابلیت لمس طراحی شده است. کاربر پس از استفاده از عینک های واقعیت افزوده سطوحی مانند میز را به شکل یک صفحه نمایشی به همراه دکمه قابل لمس مشاهده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید اپل که در سال ۲۰۱۶ ثبت شده و اکنون منتشر شده است توضیحاتی را به همراه خود دارد. این پتنت به عنوان یک راه طبیعی جهت برقراری ارتباط بین انسان و شی مجازی از طریق لمس طراحی شده است. این عینک قادر است صفحه نمایش هایی را با امکان لمس به وجود آورد. این روش که به عنوان تاچ اسکرین شناخته می شود امروزه در تلفن های هوشمند و تبلت ها کاربرد فراوانی دارد.

مزیت قابل توجه این گلس استفاده مخاطب در محیط ساده توسط گزینه های مورد نظر است. عینک های واقعیت افزوده کنونی کاربرد بسیار محدودی دارند و کاربر برای برقراری ارتباط نیاز دارد تا این عینک را برداشته و به صورت دستی روی گزینه ها کلیک کند.

همچنین در پتنت اپل آمده است است که این عینک قادر است یک شی مجازی را در مقابل چشمان کاربر نمایش دهد و کاربر نیز می تواند با انگشتان خود به هر بخش از آن شیء اشاره و آن را لمس کند. همچنین اگر سیستم واقعیت افزوده تشخیص دهد در نقطه مورد نظری که فشار داده شده دکمه وجود دارد، عملیات مورد نظر را انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال