انتشار تصاویر زنده پوکو F5 پرو و شباهت بسیار زیاد آن به ردمی K60

پوکو قصد دارد به زودی از سری جدید گوشی های F5 پرو رونمایی کند. پیش از رونمایی تصاویر زنده از مدل پرو آن منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را نشان میدهد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به مدل پرو از خانواده پوکو اف ۵ توسط یک کاربر توییتر […]

پوکو قصد دارد به زودی از سری جدید گوشی های F5 پرو رونمایی کند. پیش از رونمایی تصاویر زنده از مدل پرو آن منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را نشان میدهد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر مربوط به مدل پرو از خانواده پوکو اف ۵ توسط یک کاربر توییتر به نام Hardik Desaei منتشر شد که رنگ سفید این گوشی را در تصاویر نشان میدهد.

طبق این تصاویر گوشی جدید پوکو طراحی مشابه ردمی K60 خواهد داشت. سری جدید ردمی نیز در ژانویه امسال در چین عرضه شده بود. گوشی جدید پوکو در پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی شکل است که درون آن سه دوربین قرار دارد.

پوکو اولین بار است که یک گوشی هوشمند با قابلیت شارژ بی سیم عرصه می کند. باتری این دستگاه ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و می تواند از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۳۰ وات پشتیبانی کند. پردازنده این گوشی چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود. پوکو در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. در زیر نمایشگر این گوشی نیز سنسور اثر انگشت اپتیکال قرار دارد. با توجه به احتمال تغییر دوربین ها در مدل جدید پوکو احتمالاً سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. دیگر دوربین ها نیز شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال