عرضه کامپیوترهای مک با طراحی جدید در سال ۲۰۲۱

مینگ چی کو افشاگر بازار کامپیوتر و موبایل اعلام کرده احتمالاً کامپیوترهای جدید مک اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ با طراحی جدید و مجهز به پردازنده اختصاصی این شرکت عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو شایعات مربوط به عرضه مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی […]

مینگ چی کو افشاگر بازار کامپیوتر و موبایل اعلام کرده احتمالاً کامپیوترهای جدید مک اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ با طراحی جدید و مجهز به پردازنده اختصاصی این شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو شایعات مربوط به عرضه مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و آی مک را تایید کرده و گفته است اپل در آینده‌ای نزدیک مدلهای جدیدی از این دستگاهها را با پردازنده های اپل سیلیکون عرضه خواهد کرد.

مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر محصولات اپل اعلام کرده است کلیه کامپیوترهای مک بوک بازطراحی خواهند شد. اما زمان آن یا مدل های آن مشخص نیست. احتمالا مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک و آی‌مک ها به طور کل در سال آینده باز طراحی خواهند شد و در طرح جدید، این کامپیوترها با حاشیه های باریک تر عرضه می شود. همچنین اپل قصد دارد مک پرو را نیز به عنوان یک کامپیوتر حرفه ای در اندازه های کوچکتر و مجهز به پردازنده های اپل سیلیکون عرضه کند.

در حال حاضر فروش آیپد ایر بالاتر از انتظار بوده و اپل قصد دارد با نگاه به سال ۲۰۲۱ و رشد احتمالی آیپد های جدید مجهز به نور پس زمینه Mini-LED و فناوری 5G در نیمه دوم سال آینده آیپد های مقرون به صرفه را نیز عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال