انتشار رندرهای جدید آنر X40 بهمراه مشخصات فنی پیش از رونمایی

انتشار رندرهای جدید آنرا X40 پیش از رونمایی برخی مشخصات فنی این گوشی را بهمراه طراحی ظاهری آن نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید آنر با نمایشگر ۶.۸ اینچی به پنل ده بیتی اولد مجهز است. به گفته آنرا گوشی جدید در تاریخ ۱۵ سپتامبر در چین رونمایی […]

انتشار رندرهای جدید آنرا X40 پیش از رونمایی برخی مشخصات فنی این گوشی را بهمراه طراحی ظاهری آن نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید آنر با نمایشگر ۶.۸ اینچی به پنل ده بیتی اولد مجهز است. به گفته آنرا گوشی جدید در تاریخ ۱۵ سپتامبر در چین رونمایی می شود. پیش از رونمایی یک افشاگر معروف در زمینه فناوری رندرهای از این دستگاه را منتشر کرد که برخی مشخصات و طراحی ظاهری آن را نشان می دهد.

در این گوشی از نمایشگر اولد خمیده استفاده شده است و طبق تیزر منتشر شده دوربین سلفی در بالای نمایشگر و در حفره مرکزی قرار دارد. در کنار دوربین سلفی حسگر مادون قرمز و میکروفون ثانویه نیز قرار گرفته است.

رندرهای این گوشی توسط DigitalChatStation منتشر شد. طبق این تصاویر در پنل پشت حلقه دوربین غول پیکر قرار دارد. با این وجود این دستگاه تنها دو دوربین بهمراه فلش LED دارد که هنوز مشخصات دقیق آنها مشخص نیست.

از دیگر اطلاعات به اشتراک گذاشته است گوشی می توان به مشخصات نمایشگر آن اشاره کرد. آن X40 دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی با طراحی سفارشی بهمراه پنل اولد است. طبق گزارش گیزموچاینا در اطراف نمایشگر آن X40 انحنا وجود دارد و  پنل آن نیز به سیستم کاهش نور PWM مجهز است.

در حال حاضر دیگر مشخصات فنی این گوشی مشخص نیست. احتمالا آنر این گوشی را بهمراه محصول دیگر به نام X40 مکس معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال