انتشار تصاویر رسمی گوگل پیکسل ۸ پرو؛ طراحی آشنا مشابه نسل قبل

در هفته های گذشته گزارش های بسیاری در مورد گوشی های سری ۸ پیکسل منتشر شده بود. اکنون تصاویر رسمی و زنده از این گوشی منتشر شده چه طراحی آن را به نمایش می گذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده مربوط به نمونه اولیه سری ۸ پیکسل است که […]

در هفته های گذشته گزارش های بسیاری در مورد گوشی های سری ۸ پیکسل منتشر شده بود. اکنون تصاویر رسمی و زنده از این گوشی منتشر شده چه طراحی آن را به نمایش می گذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده مربوط به نمونه اولیه سری ۸ پیکسل است که اکنون منتشر شده است. با توجه به اینکه منبع اصلی انتشار این تصاویر آنها را حذف کرده احتمالا با تصاویر اصلی و نه جعلی روبرو هستیم.

طبق تصاویر گوشی پیکسل ۸ از نوع پرو در تصویر دیده میشود. در پنل پشتی نیز یک دوربین سه گانه قرار دارد. ماژول افقی در پشت پنل میزان این دوربین ها است. درون آن فلش LED نیز قرار دارد.

در پنل پشتی برچسب با عبارت فقط برای تست دیده میشود که نشان می دهد تصاویر مربوط به نمونه اولیه این گوشی است. در تصویر نمایشگر گوشی نیز نشان داده شده که پر حالت Fastboot قرار دارد. در این صفحه اسم رمز Husky دیده میشود. این رسم رمز به پیکسل ۸ پرو تعلق دارد. در زیر فلش ال ای دی در یک المان دایره ای شکل دماسنج اینفرارد قرار دارد. احتمالا پیسکل ۸ پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.