انتشار رندرهای سری میت ۵۰ و معرفی سیستم تصویربرداری جدید هواوی

اخیراً رندرهایی از گوشی پرچمدار جدید هوآوی به نام میت ۵۰ منتشر شد که سیستم تصویربرداری جدید دوربین را در گوشی های پرچمدار این شرکت معرفی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید در حال توسعه هواوی به نام میت ۵۰ مجهز به فناوری XMAGE برای تصویربرداری خواهد بود. هنوز […]

اخیراً رندرهایی از گوشی پرچمدار جدید هوآوی به نام میت ۵۰ منتشر شد که سیستم تصویربرداری جدید دوربین را در گوشی های پرچمدار این شرکت معرفی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار جدید در حال توسعه هواوی به نام میت ۵۰ مجهز به فناوری XMAGE برای تصویربرداری خواهد بود. هنوز هواوی تاریخ رسمی معرفی این سری از گوشی ها را اعلام نکرده است. اما طبق گزارش‌های اخیر هواوی سنترال رندرهای جدیدی از سری میت ۵۰ منتشر شد که در آن فناوری جدید تصویربرداری دوربین هواوی قابل مشاهده است.

 در این رندر ها صفحه نمایش جلو میت ۵۰ پرو دارای لبه های خمیده است و حسگرهای دوربین نیز در یک بریدگی عریض قرار گرفته اند. در قسمت پایین نیز شاهد قرارگیری دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپی خواهیم بود. نوع چینش این دوربین ها هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

 ماژول دوربین در پنل پست دارای طراحی گرد است و در آن فناوری XMAGE نیز قرار گرفته است. پنل پشت نیز دارای لبه هایی در سمت چپ و راست است. طبق شایعات قبلی احتمالاً سری میت ۵۰ نیز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون کوالکام مجهز خواهد بود. اما در این گوشی نیز قابلیت اتصال به 5G وجود ندارد. البته این رندر ها هنوز به طور رسمی تائید نشده اند و تنها بر طبق اطلاعات قبلی ساخته شدند.

 با توجه به این که همکاری هواوی و لایکا به پایان رسیده است چندی پیش این شرکت فناوری جدید XMAGE را به عنوان سیستم تصویربرداری جدید دوربین های خود در گوشی های پرچمدار رونمایی کرده بود. به نظر می‌رسد سری میت ۵۰ از فناوری های قدرتمند دوربین بهره می برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال