انتشار اولین رندر از گوشی جدید موتورولا با اسم رمز فرانتیر

رندر هایی از گوشی جدید موتورولا که پیش از این با اسم رمز فرانتیر معرفی شده بود در فضای مجازی منتشر شد. موتورولا فرانتیر اولین گوشی فوق پریمیوم موتورولا محسوب می‌شود که با توجه به تصاویر منتشر شده مجهز به دوربین ۱۹۴ مگاپیکسلی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندر […]

رندر هایی از گوشی جدید موتورولا که پیش از این با اسم رمز فرانتیر معرفی شده بود در فضای مجازی منتشر شد. موتورولا فرانتیر اولین گوشی فوق پریمیوم موتورولا محسوب می‌شود که با توجه به تصاویر منتشر شده مجهز به دوربین ۱۹۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندر منتشر شده از گوشی موتورولا فرانتیر می توان به طراحی و همچنین وجود دوربین ۱۹۴ مگاپیکسلی در آن پی برد. این تصاویر توسط ایوان بلست از منابع معتبر دنیای فناوری به اشتراک گذاشته شده است. طبق این تصاویر موتورولا فرانتیر دارای رنگ خاکستری براق و متالیک خواهد بود و به نظر می‌رسد در ساخت پنل پشتی از جنس شیشه استفاده شده است.

 نمایشگر آن در قسمت جلو دارای حاشیه باریک و دوربین سلفی نیز در بالای آن درون روزانه قرار گرفته است. پیش از این گزارش هایی از این دستگاه منتشر شده بود که در آن اندازه نمایشگر را ۶.۷ اینچ اعلام کرد. در پنل پشتی ماژول دوربین در اندازه بزرگ و عجیب قرار گرفته که جلب توجه میکند. سنسور دوربین اصلی نیز ۱۹۴ مگاپیکسل ساخته سامسونگ از نوع S5KHP1 خواهد بود. طبق خبرهای گذشته نیز این سنسور ۱۹۴ مگاپیکسلی می تواند بالاترین رزولوشن را در بین گوشی های موجود در بازار عرضه کند.

 در حالت کلی ماژول دوربین شامل ۳ سنسور خواهد بود دوربین دیگر ۵0 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و ۱۲ مگاپیکسل از نوع تله فوتو است. پیش از این پردازنده گوشی را جانشین اسنپدراگون 8  نسل یک دانسته بودند. با توجه به اینکه مشخصات این گوشی هنوز توسط وب‌سایت‌های صدور تاییدیه رویت نشده نمی‌توان زمان مشخصی را برای معرفی آن در نظر گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال