عرضه قابلیت جدید Reels با عملکردی شبیه به تیک تاک در اینستاگرام

اینستاگرام تصمیم گرفته است تا به طور جدی به رقابت با دیگر پلتفرم ها بپردازد. اکنون اینستاگرام و فیس بوک قابلیت جدیدی به نام Reels را معرفی کردند که عملکردی شبیه تیک تاک دارند. این موضوع می‌تواند به افزایش رقابت بین این شبکه های اجتماعی بیانجامد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت […]

اینستاگرام تصمیم گرفته است تا به طور جدی به رقابت با دیگر پلتفرم ها بپردازد. اکنون اینستاگرام و فیس بوک قابلیت جدیدی به نام Reels را معرفی کردند که عملکردی شبیه تیک تاک دارند. این موضوع می‌تواند به افزایش رقابت بین این شبکه های اجتماعی بیانجامد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Reels به کاربر امکان می‌دهد تا ویدیو های کوتاه شبیه به تیک تاک بسازد. اکنون این قابلیت برای ۵۰ کشور فعال شده است. ‌

فیسبوک در حالی از این قابلیت رونمایی کرده است که تیک تاک در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و احتمال تحریم و یا فروش به شرکت آمریکایی این اپلیکیشن را با تهدید مواجه کرده است. ارائه قابلیت مشابه تیک تاک توسط اینستاگرام هدفی جز به دست آوردن کاربران اپلیکیشن رقیب نداشته است. در این قابلیت کاربران می‌توانند یک ویدیوی ۱۵ ثانیه ای با ابزارهای خلاقانه تولید کنند. این ابزارها نیز برای تولید محتوا در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

اینستاگرام برای توضیح این قابلیت می گوید: ریز از کاربر می خواهد یک ویدیو جذاب ساخته و آن را با دوستانش به اشتراک بگذارد. با این قابلیت مجموعه از کلیپ های کوتاه ۱۵ ثانیه ای بسازید و برای ویرایش آن نیز از جلوه های خاص و ابزارهای خلاقانه استفاده کنید. سپس آن را در فیلد با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای اشتراک آن با جامعه اینستاگرام نیز می توانید آن را در تب اکسپلورر قرار دهید. اکنون این قابلیت در کنار استوری در دوربین اینستا گرام برای استفاده کاربران قرار داده شده است و در آن از ابزارهایی مانند AR Effects، Timer and Countdown و Speed برای ساخت کلیپ استفاده خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال