انتشار نسخه جدید iOS 13.7 مجهز به اعلان خودکار قرارگیری کاربر در معرض ویروس کرونا

سیستم عامل جدید iOS 13.7 در حالی منتشر شد که این سیستم عامل به فناوری جدیدی برای ردیابی ویروس کرونا مجهز است. این سیستم‌عامل قادر است از طریق نوتیفیکیشن قرارگیری در معرض ویروس کرونا را به کاربر اعلام کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گوگل و اپل تلاش کرده […]

سیستم عامل جدید iOS 13.7 در حالی منتشر شد که این سیستم عامل به فناوری جدیدی برای ردیابی ویروس کرونا مجهز است. این سیستم‌عامل قادر است از طریق نوتیفیکیشن قرارگیری در معرض ویروس کرونا را به کاربر اعلام کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گوگل و اپل تلاش کرده بودند تا با استفاده از فناوری های متنوع و بدون استفاده از برنامه‌های اختصاصی انتشار ویروس کرونا را ردیابی کنند. البته API مربوط به این سیستم توسط این دو شرکت در ماه آوریل منتشر شده بود.

عملکرد سیستم نوتیفیکیشن اپل و گوگل طبق بیانیه ای اعلام شد. پروتکل پیچیده BLE Beaconدر دو سیستم عامل اندروید و iOS قادر است با استفاده از سیستم ردیابی تماس و در صورت ارتباط با فرد مبتلا به کرونا اطلاع رسانی کند. پشتیبانی از این سیستم پیش از این با انتشار نسخه iOS 13.5 انجام شده بود.

کلیه افراد در کشورها و ایالت های مختلف آمریکا اطلاعات ضروری مربوط به انتشار کرونا را در اختیار این دو شرکت قرار خواهند داد. سپس فریم ورک تولید خودکار نرم افزار اقدامات دیگر را برای پیکربندی به صورت خودکار و تولید یک اپ اندرویدی انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال