انتشار نسخه ۷.۱ تلگرام همراه با قابلیت های جدید

تلگرام نسخه جدیدی را منتشر کرده است که در آن علاوه بر فیلتر های متنوع در بخش جستجو، امکان مخفی ماندن ادمین در گروه ها و انیمیشن های مختلف جدید قرار داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تلگرام با قابلیت رمزنگاری سراسری به عنوان محبوب ترین پیام […]

تلگرام نسخه جدیدی را منتشر کرده است که در آن علاوه بر فیلتر های متنوع در بخش جستجو، امکان مخفی ماندن ادمین در گروه ها و انیمیشن های مختلف جدید قرار داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تلگرام با قابلیت رمزنگاری سراسری به عنوان محبوب ترین پیام رسان در سراسر جهان محسوب می‌شود. این پیام رسان در هر نسخه بروزرسانی قابلیت‌هایی را برای کاربران به ارمغان آورده است. در نسخه جدید قابلیت های بسیاری به آن اضافه شده که موجب رضایت بیشتر کاربران خواهد شد.

از قابلیت های نسخه ۷.۱ تلگرام می‌توان به افزودن فیلترهای جستجوی جدید اشاره کرد. به این ترتیب آنها می توانند نتایج جستجو را از طریق این فیلتر ها بسیار محدود کنند. همچنین جستجوی هوشمند می‌تواند در انواع رسانه ها، لینک ها و فایل ها مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر قابلیت نسخه جدید تلگرام مخفی ماندن ادمین گروه های تلگرامی است. بدین ترتیب نام ادمین در لیست گروه مشخص نخواهد شد و تنها پیام‌های وی با امضاء نام گروه نمایش داده خواهد شد. همچنین تمامی پست‌های کانال تلگرامی می تواند از ثبت نظر کاربران استفاده کند. نسخه جدید تلگرام شامل انیمیشن های جدید نیز خواهد بود که جذابیت بیشتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به ایموجی های محبوب که در نسخه های قبلی به صورت انیمیشن قرار داده شده بود،  ۱۸ ایموجی جدید نیز در نسخه ۷.۱ اضافه شده و کاربران می توانند با دانلود این نسخه به این ایموجی ها دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال