انتشار تصاویر اولیه از گوشی رول شدنی جدید ال جی

اولین تصاویر منتشر شده منتسب به گوشی رول شدنی ال جی نشان می‌دهد که صفحه نمایش این گوشی جدید به صورت خمیده است. تنها عکس منتشر شده از گوشی به صورت صفحه نمایش باز شده می باشد و مشخص نیست که صفحه نمایش آن تا چه اندازه بزرگتر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

اولین تصاویر منتشر شده منتسب به گوشی رول شدنی ال جی نشان می‌دهد که صفحه نمایش این گوشی جدید به صورت خمیده است. تنها عکس منتشر شده از گوشی به صورت صفحه نمایش باز شده می باشد و مشخص نیست که صفحه نمایش آن تا چه اندازه بزرگتر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر جدیدی از گوشی رول شدنی ال جی منتشر شده که طراحی آن درچند ماه گذشته سر و صدای زیادی داشته است. این در حالی است که چند روز پیش ال جی به طور رسمی از حوزه تولید موبایل خارج شده و بدین ترتیب دیگر هرگز چنین گوشی ای تولید نخواهد شد. این تصویر توسط یک کاربر در توییتر منتشر شده و اطلاعات این گوشی نیز توسط سازمان Safety Korea فاش شده است.

گوشی رول شدنی ال جی طبق تصویر منتشر شده مجهز به یک صفحه نمایش خمیده است. در سمت چپ این صفحه نمایش نیز دوربین سلفی قرار گرفته است. تنها تصویر منتشر شده از این گوشی تنها آن را به صورت باز شده نمایش می دهد و مشخص نیست که صفحه آن بزرگتر خواهد شد یا خیر. از جزئیات سخت افزاری این گوشی اطلاعات زیادی در دست نیست.

 طبق گفته جی اس ام آرنا این صفحه نمایش توسط شرکت چینی BOE Technoligy Group ساخته شده است. به نظر می رسد ال جی تصمیم قطعی ای برای عرضه این گوشی به بازار داشته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال