انتشار رندرهایی از وان پلاس ۱۰ که برخی جزئیات آن را نشان می دهد

اخیراً رندرهای از وان پلاس ۱۰ منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی آن شباهت بسیار زیادی به وان پلاس ۱۰ پرو دارد. البته رندرها به صورت نمونه اولیه منتشر می‌شوند و ممکن است محصول نهایی کاملا مشابه تصاویر نباشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس از خانواده سری 10 دو مدل […]

اخیراً رندرهای از وان پلاس ۱۰ منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی آن شباهت بسیار زیادی به وان پلاس ۱۰ پرو دارد. البته رندرها به صورت نمونه اولیه منتشر می‌شوند و ممکن است محصول نهایی کاملا مشابه تصاویر نباشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس از خانواده سری 10 دو مدل 10 و 10 پرو را رونمایی کرده است. این در حالی است که هنوز گوشی مدل استاندارد این خانواده معرفی نشده است. اما این شرکت قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی از آن رونمایی کند. به گزارش وبسایت OnSiteGo اکنون رندرهایی از وان پلاس ۱۰ منتشر شده است که از طریق آن می توان طراحی این گوشی را مشاهده کرد.

این رندرها بر اساس نمونه اولیه ساخته شده اند که یک افشاگر خوشنام به نام Steve Hemmerstoffer آن ها را مشاهده کرده است. وی تاکنون در زمینه افشای اطلاعات سابقه خوبی داشته است. اما هنوز این رندرها مورد تایید رسمی قرار نگرفته اند. از طرفی مشخص نیست تصاویر منتشر شده به مدل معمولی وان‌پلاس تعلق دارد یا خیر. ممکن است وان پلاس محصول دیگری به عنوان مثال 10T را معرفی کند.

اگرچه رندرها کاملا منطقی به نظر میرسند و شباهت پشت گوشی به وان پلاس ۱۰ پرو آن را تایید میکند، اما ماژول دوربین در پنل پشتی کمی بزرگ تر به نظر می رسد. در جلوی نمایشگر نیز حفره دوربین سلفی قرار دارد. حاشیه های اطراف گوشی نیز چندان مشخص نیستند. در صورت واقعی بودن رندرهای کنونی این گوشی اعتبار بدون ویژگی معروف وان پلاس یعنی نوار لغزنده هشدار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال