انتشار مشخصات میت پد پرو 10.8 هواوی مجهز به اسنپدراگون 870 و هارمونی Os2

مشخصات احتمالی تبلت میت پد پرو ۱۰.۸ هواوی مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 منتشرشد. این تبلت از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی خود است و تنها تغییر آن جایگزینی تراشه اسنپدراگون 870 با چیپ کرین ۹۹۰ است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی تاریخ ۱۲ خرداد را برای برگزاری رویداد ویژه […]

مشخصات احتمالی تبلت میت پد پرو ۱۰.۸ هواوی مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 منتشرشد. این تبلت از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی خود است و تنها تغییر آن جایگزینی تراشه اسنپدراگون 870 با چیپ کرین ۹۹۰ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی تاریخ ۱۲ خرداد را برای برگزاری رویداد ویژه آنلاین خود انتخاب کرده است. قرار است در این مراسم از دستگاه‌های مجهز به هارمونی Os2 رونمایی شود گزارش Gizmochina نشان می دهد در این مراسم میت پد و هواوی واچ 3 به همراه سیستم عامل هارمونی معرفی شده و مشخصات میت پد پرو ۱۰.۸ نیز اعلام خواهد شد.

 این تبلت با نام MatePad Pro 10.8 با اندازه ۷.۲ میلیمتر عرضه می‌شود. صفحه نمایش آن از نوع IPS LCD با روشنایی ۵۴۰ نیت مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود. احتمالاً در این تبلت از دو نوع حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت استفاده می شود. ظرفیت باتری آن نیز 7250 میلی آمپر ساعت خواهد بود که بر اساس آن می‌توان ۱۱ ساعت به طور مدام فیلم تماشا کرد. در پشت این تبلت یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. از مشخصه اصلی این تبلت سیستم عامل هارمونی و وای فای 6 است.

بسیاری از مشخصات میت پد جدید شبیه به مدل قبلی خود است اما در این مدل از هارمونی Os2 و چیپست اسنپدراگون  870 استفاده شده. هنوز هواوی قیمت این تبلت را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال