انتشار مشخصات می 11T پرو شیائومی پیش از رونمایی

یک کانال یوتیوبی مربوط به ویتنام مشخصات احتمالی می 11T پرو شیائومی را پیش از عرضه فاش کرد. پیش از این شیائومی مدل هایی از سری خانواده می ۱۱ عرضه کرده بود. می 11T پرو نیز گوشی بعدی این شرکت از این خانواده خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مشخصات […]

یک کانال یوتیوبی مربوط به ویتنام مشخصات احتمالی می 11T پرو شیائومی را پیش از عرضه فاش کرد. پیش از این شیائومی مدل هایی از سری خانواده می ۱۱ عرضه کرده بود. می 11T پرو نیز گوشی بعدی این شرکت از این خانواده خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مشخصات منتشر شده از گوشی می 11T پرو برخی طراحی های ظاهری آن مشخص است. از جمله جنس پنل پشتی آن که پلاستیک است. اما به نظر می رسد بدنه آن از فلز ساخته شده است. دوربین سلفی آن نیز در در بالای نمایشگر و در روزنه مخصوص قرار گرفته است.

بنظر میاید شیائومی در می 11T پرو نرخ تازه سازی صفحه نمایش را از ۱۴۴ هرتز به ۱۲۰ رسانده است. همچنین نمایشگر آن به جای ال سی دی از نوع امولد خواهد بود. در این گوشی از چیپ اسنپدراگون  888 کوالکام یا ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد شد.

در قسمت دوربین نیز احتمالاً شیائومی از طراحی ای مشابه می ۱۱ لایت انجام خواهد داد. به نظر می‌رسد می 11T پرو در پنل پشتی ماژول دوربین سه گانه خواهد داشت که حسگر اصلی آن 64 مگاپیکسل و دو سنسور دیگر از نوع فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

برای دوربین سلفی آن نیز از لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز به فناوری شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال