انتشار رندرهای مدل کلاسیک گلکسی واچ 4 و معرفی ویژگی های آن

انتشار تصاویری از رندرهای مربوط به مدل کلاسیک گلکسی واچ بخوبی طراحی آن را به نمایش گذاشته است. طبق اسناد رویت شده در اداره کمیسیون انتشار داده و ارتباطات ملی تایلند به نام NBTC مشخص شد سامسونگ به زودی مدل جدیدی از گلکسی واچ 4 کلاسیک را به مرحله ساخت گذاشته است. به گزارش سرویس […]

انتشار تصاویری از رندرهای مربوط به مدل کلاسیک گلکسی واچ بخوبی طراحی آن را به نمایش گذاشته است. طبق اسناد رویت شده در اداره کمیسیون انتشار داده و ارتباطات ملی تایلند به نام NBTC مشخص شد سامسونگ به زودی مدل جدیدی از گلکسی واچ 4 کلاسیک را به مرحله ساخت گذاشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وبسایت NBTC رندرهایی را از ساعت طرح کلاسیک گلکسی واچ به اشتراک گذاشته که بخوبی طراحی آن را نشان می دهد. این ساعت ها در دو مدل و شماره های ثبت آنها نیز SM-R875F مربوط به مدل معمولی و شماره های SM-R885F و SM-R895F نیز به مدل های ملاسیک گلکسی واچ 4 بوده اند.

اگر چه این اسناد اطلاعات فنی این شاعت ها را بهمراه ندارند اما براحتی می توان از روی تغییرات ظاهری آنها می توان به پشتیبانی آنها از WCDMA/LTE پی برد.

احتمالا سامسونگ قصد دارد ساعت گلکسی واچ 4 را در مدل های 42، 44 و 46 میلیمتری و با رنگ های مشکی، خاکستری و سفید عرضه کند. پیش از این نیز گلکسی واچ 3 تنها درمدل های 41 و 45 میلیمتری به بازار عرضه شده بود.

طبق گفته این شرکت کره ای این ساعت ها به رابط کاربری One UI Watch مجهز خواهند بود. اما هنوز اطلاعات سخت افزاری خاصی در مورد ساعت های گلکسی واچ 4 منتشر نشده است. برخی از منابع نیز از احتمال تولید دو نسخه از این ساعت ها از نوع معمولی و اکتیو خبر داده اند. در برخی وبسایت ها نیز شاهد تصاویری منتسب به گلکسی واچ 4 اکتیو هستیم. احتمالا این ساعت ها در سال میلادی جاری وارد بازار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال