انتشار نسخه بروزرسانی توییتر با قابلیت پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌ی M1

توییتر نسخه بروزرسانی جدید با قابلیت پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌ی M1 را منتشر کرده است. بدین ترتیب کاربران دیگر نیازی به استفاده از شبیه‌ساز روزتا ۲ ندارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید از نسخه نهایی سیستم‌عامل مک OS بیگ سر و پردازنده های جدید اپل به نام M1 […]

توییتر نسخه بروزرسانی جدید با قابلیت پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌ی M1 را منتشر کرده است. بدین ترتیب کاربران دیگر نیازی به استفاده از شبیه‌ساز روزتا ۲ ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید از نسخه نهایی سیستم‌عامل مک OS بیگ سر و پردازنده های جدید اپل به نام M1 پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل سیستم‌عامل مک OS بیگ سر اپل هفته گذشته به صورت نهایی منتشر شده بود.

پیش از این توییتر مشکلات فراوانی را با حالت بتای مک‌ OS بیگ سر برای کاربران به وجود آورده بود. اما به‌روزرسانی جدید این برنامه هماهنگی بیشتری با مک‌ OS نهایی دارد. نسخه طراحی شده توییتر برای رایانه های مک نیز بهبود یافته و زبان طراحی آن نیز مانند مک‌ OS بسیار سبک و شفاف تر شده است. نسخه جدید توییتر همچنین بر مبنای برنامه های پردازنده های اختصاصی اپل سیلیکون تهیه شده و کاربران مک های مبتنی بر آرم می توانند از برنامه توییتر بدون هیچ مشکلی و حتی ترجمه روز تا ۲ استفاده کنند. البته اولین محصولات مربوط به مک بوک پرو و مک بوک ایر ۱۳ اینچی و همچنین مک مینی با پردازنده های اختصاصیت سیلیکون در هفته آینده به خریداران عرضه می‌شود و این کاربران می توانند با مراجعه به اپ استور مک نسخه جدید توییتر را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال