تبلت اندرویدی 11.6 اینچی Remix، رقیبی برای لپتاپ‌های بازار خواهد بود!

به تازگی تبلتی اندرویدی با صفحه نمایش 11.6 اینچی معرفی شده که می‌تواند تجربه‌ای همانند یک لپتاپ را برای کاربران داشته باشد چرا که همراه با یک کیبورد فیزیکی عرضه خواهد شد. این محصول جدید که Remix نام دارد، شباهت زیادی به نسخه‌ای اندرویدی از تبلت Microsoft Surface Pro داشته و شاید بخواهد با این […]

به تازگی تبلتی اندرویدی با صفحه نمایش 11.6 اینچی معرفی شده که می‌تواند تجربه‌ای همانند یک لپتاپ را برای کاربران داشته باشد چرا که همراه با یک کیبورد فیزیکی عرضه خواهد شد. این محصول جدید که Remix نام دارد، شباهت زیادی به نسخه‌ای اندرویدی از تبلت Microsoft Surface Pro داشته و شاید بخواهد با این تبلت نیز وارد رقابت شود.

تبلت جدید Remix از تمامی اپلیکیشن‌های موجود در Google Play پشتیبانی کرده و می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را نیز به صورت همزمان اجرا نماید. صفحه نمایش بزرگ و 11.6 اینچی این تبلت با وضوح تصویر بالای 1080×1920، به پنل IPS مجهز شده و کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد و البته لازم به ذکر است که این محصول نیز همچون بسیاری از محصولات بازار، از قابلیت مالتی‌تاچ یا لمس 10 انگشت به صورت همزمان بهره می‌برد.

Remix 11.6-inch Android tablet aims for a laptop experience 3 Remix 11.6-inch Android tablet aims for a laptop experience 4

کیبورد فیزیکی تبلت Remix، به سادگی متصل می‌شود و به نظر می‌رسد که سازندگان، از سیستمی مغناطیسی برای این کار استفاده کرده‌اند، چیزی که پیشتر مشابه آن را در تبلت‌های Surface Pro دیده‌ایم. یکی از ویژگی‌های جذاب این کیبورد نیز داشتن تاچ‌پد بوده که می‌تواند در سرعت کار کردن با آن را بهبود بخشد و علاوه بر آن، از صفحه نمایش تبلت به هنگام اتمام کار و بستن تبلت، محافظت نماید.

به صورت پیش‌فرض، اندروید 4.4.2 کیت‌کت بر روی Remix قرار گرفته و پس از عرضه نیز اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی برای آن ارائه می‌شود. هم اکنون این تبلت جدید به صورت یک پروژه در وب‌سایت KickStarter کلید خورده و برای تولید، به 100,000 دلار نیاز داشته که پرداخت‌هایی که از 28 روز پیش تا کنون انجام شده، به 118,000 دلار رسیده است. هم اکنون نیز این تبلت با قیمت 349 دلار در حال پیش‌فروش بوده و تا ماه می، به دست خریداران خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال