حذف اپلیکیشن کمپین ترامپ در گوگل پلی استور

روز چهارشنبه، گوگل اپلیکیشن کمپین ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده را از گوگل پلی استور حذف کرد. بر اساس گزارش های Android Police برخلاف دلایل سایر پلتفرم های بزرگ برای حذف ترامپ، کار نکردن این اپلیکیشن تنها دلیل گوگل برای حذف آن بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پیش از این اتفاق، اپلیکیشن […]

روز چهارشنبه، گوگل اپلیکیشن کمپین ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده را از گوگل پلی استور حذف کرد. بر اساس گزارش های Android Police برخلاف دلایل سایر پلتفرم های بزرگ برای حذف ترامپ، کار نکردن این اپلیکیشن تنها دلیل گوگل برای حذف آن بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پیش از این اتفاق، اپلیکیشن اخبار کمپین، برنامه رویدادها و راه های کمک به مالی به کمپین را در اختیار کاربران خود قرار می داد، اما مدتی از کار افتادن برنامه، فکر حذف آن را در سر گوگل انداخت.  Android Police تایید کرد که اپلیکیشن قبل از حذف توسط گوگل غیرفعال بود. با آزمایش این برنامه توسط Android Police مشخص شد که اپلیکیشن قادر به بارگذاری فایل نیست و گزارش خطا یا بارگیری ناموفق را ارائه دمی دهد. نسخه iOS این اپلیکیشن هنوز در اپ استور موجود و فعال است.

حذف این اپلیکیشن از گوگل پلی استور تعجب برانگیز نیست چرا که از شرایط لازم برای باقی ماندن اپلیکیشن ها گوگل پلی استور، فعال بودن نسبی آن ها، یعنی امکان بارگذاری و بارگیری، است. گوگل گزارش Android Police در زمینه دلیل حذف اپلیکیشن کمپین ترامپ را ارائه داده است.

با وجود تمایل به ربط دادن حذف این اپلیکیشن به دلایل سیاسی و دلایلی چون حذف صفحات ترامپ از پایگاه های بزرگی چون فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و یوتیوب، این سیاست ساده در اپ استور وجود دارد: وقتی اپلیکیشنی بروزرسانی نمی شود و توسعه دهندگان آن را بروزرسانی نمی کنند، برنامه پس از اخطار به توسعه دهندگان حذف می شود. از آنجا که کمپین 2020 به کار خود پایان داده است، انتظار به روز رسانی آن- حداقل تا سال 2024- وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال