رندرهای مربوط به گوشی های میان رده بعدی سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

رندرهای جدید منتشر شده مربوط به گوشی های گلکسی A34 و A54 رنگ بندی های بیشتر دو گوشی میان رده جدید سامسونگ را نشان می دهد. همچنین این گوشی ها از زبان طراحی مشابه گلکسی S23 بهره برده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است رونمایی از گوشی های میان رده […]

رندرهای جدید منتشر شده مربوط به گوشی های گلکسی A34 و A54 رنگ بندی های بیشتر دو گوشی میان رده جدید سامسونگ را نشان می دهد. همچنین این گوشی ها از زبان طراحی مشابه گلکسی S23 بهره برده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ممکن است رونمایی از گوشی های میان رده A34 و A54 کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. زیرا سامسونگ برای این دو گوشی رنگ بندی های بیشتری را در نظر گرفته است. طبق رندرهای فاش شده از این دو گوشی احتمالا A34 و A54 رنگ بندی بیشتری خواهند داشت.

نمایش رندرهای دو گوشی A34 و A54 نشان می دهد دو میان رده جدید سامسونگ دارای زبان طراحی مشابه گلکسی S23 هستند. گوشی های سری A دوربین های پشتی دارای بریدگی مجزا و پنل پشتی و صفحه نمایش تخت هستند.

رندرهای جدید توسط Winfutur منتشر شده است. در این رندرها رنگ بندی های مختلفی برای هر دو گوشی و به خصوص A34 وجود دارد. بنظر می رسد دو رنگ بنفش و نقره ای دارای طیف رنگی باشند. برای گوشی A54 نیز رنگ های مشکی، سبز لیمویی، بنفش و سفید در نظر گرفته شده است. تفاوت بین این دو گوشی وجود نمایشگر Infinity است.

در گوشی گلکسی A34 شاهد بریدگی Infinity-U در قسمت دوربین سلفی هستیم. در حالیکه گوشی A54 دارای بریدگی Infinity-0 در این قسمت بوده و طراحی آن کمی جدیدتر است.همچنین لنزهای دوربین در گوشی گلکسی A54 بزرگتر است و احتمال دارد سامسونگ در ساخت پنل پشتی و فریم از مواد با کیفیت تری استفاده کرده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال