رندر هایی از آیفون ۱۴ پرو بدون ناچ نمایشگر منتشر شد

رندر های واقعی از آیفون ۱۴ پرو اپل با طرحی جدید منتشر شد که نشان می دهد این آیفون های جدید بدون ناچ نمادین گوشی های قبلی و به عنوان پرچمدار مورد انتظار اپل عرضه می شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید اپل […]

رندر های واقعی از آیفون ۱۴ پرو اپل با طرحی جدید منتشر شد که نشان می دهد این آیفون های جدید بدون ناچ نمادین گوشی های قبلی و به عنوان پرچمدار مورد انتظار اپل عرضه می شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید اپل منتشر شده بود، اما افشاگران علاوه بر جزئیات سری آیفون ۱۴ مشخصه های ظاهری آن را نیز اعلام کردند. به همین دلیل رندرهایی از این گوشی توسط لتس گو دیجیتال ساخته شد که می‌تواند طراحی ظاهری این گوشی را نشان دهد.

 در این تصاویر به استفاده از سه دوربین مجزا در پنل پشتی آیفون های رده بالا اشاره دارد. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که برای نخستین بار در آیفون ها مشاهده می شود. البته این موضوع ضخامت برامدگی دوربین در پنل پشتی را افزایش خواهد داد.

طراحی پنل جلویی آیفون ها نیز از زمان رونمایی آیفون X بدون تغییر بوده و همچنان به همراه بریدگی بالای نمایشگر عرضه شده است. دلیل اصلی استفاده از این بریدگی نیز وجود حسگرهای فیس آیدی توجیه شده بود. اما در طرح جدید اپل این ناچ را از بالای نمایشگر حذف کرده است. به طوری که اکنون در بالای نمایشگر دو حفره مشاهده می شود که یکی از آنها مربوط به دوربین سلفی و دیگری حسگر فیس آیدی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال