رندرهای گوشی جدید سونی اکسپریا Ace 3 پیش از رونمایی منتشر شد

رندرهای جدیدی از یک گوشی جمع و جور اندرویدی سونی منتشر شد که نشان می دهد این شرکت در حال ساخت اکسپریا Ace3 است که می توانند رقیبی برای آیفون اس ای اپل باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فون آرنا، سونی در حال ساخت گوشی کوچکی به […]

رندرهای جدیدی از یک گوشی جمع و جور اندرویدی سونی منتشر شد که نشان می دهد این شرکت در حال ساخت اکسپریا Ace3 است که می توانند رقیبی برای آیفون اس ای اپل باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فون آرنا، سونی در حال ساخت گوشی کوچکی به نام اکسپریا Ace3 است که رندرهایی از آن توسط حساب کاربری افشاگر معروف به نام Onleaks منتشر شده است. این گوشی پیش از این در سال ۲۰۲۱ به نام اکسپریا Ace 2 در بازار ژاپن عرضه شده بود. احتمالاً اکسپریا Ace 3 نیز جایگزین جدیدی برای آن با طراحی بدنه جلویی مشابه با مدل قبلی عرضه می شود.

در این رندرها مشخص است که در صفحه جلوی نمایشگر دوربین سلفی در بریدگی قرار دارد. همچنین حاشیه صفحه نمایش نیز زیاد است. پیش از این نیز اپل آیفون را با همان طراحی قبلی و حاشیه های اطراف نمایشگر منتشر کرده بود. البته دلیل حاشیه زیاد در گوشی اپل قرارگیری حسگر تاچ‌ایدی در حاشیه پایین بوده است.

اکسپریا Ace 3 مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی است که در پنل پشتی شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز حذف شده است.

هنوز جزئیات دقیق تر مربوط به گوشی اکسپریا و قیمت آن مشخص نشده است. اما به گفته فرد منتشر کننده این اطلاعات احتمالاً سونی آن را در ماه ژوئن با قیمت ۳۲۷ دلار عرضه خواهد کرد. احتمالا اکسپریا Ace 3 شامل یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که تراشه اسنپدراگون 888 نیز در آن استفاده شده است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن احتمال استفاده از این تراشه بسیار پایین است. احتمالا سونی این گوشی را با یک پردازنده میان رده عرضه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال