رندرهایی از گوشی وان پلاس Ace Racing Edition پیش از معرفی رسمی منتشر شد

رندر های منتشر شده از گوشی وان پلاس Ace Racing Edition پیش از معرفی رسمی نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس و همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وان پلاس به زودی گوشی جدید خود به نام Ace Racing Edition را معرفی می‌کند. این شرکت […]

رندر های منتشر شده از گوشی وان پلاس Ace Racing Edition پیش از معرفی رسمی نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس و همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، وان پلاس به زودی گوشی جدید خود به نام Ace Racing Edition را معرفی می‌کند. این شرکت ماه گذشته نیز از وان پلاس Ace در چین رونمایی کرده بود. اما پیش از رونمایی برخی مشخصات مربوط به گوشی Ace Racing منتشر شده است.

 این گوشی احتمالا به یک نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این نرخ می‌تواند تا ۶ حالت تغییر کند. با وجود نمایشگر از نوع LCD به دلیل کالیبره شدن خوب کیفیت آن از نمایشگر امولد ضعیف نیز بهتر عمل خواهد کرد. رندرهای گوشی وان پلاس توسط ایوان بلس منتشر شد و تصاویر آن نشان می دهد از نظر طراحی شباهت زیادی به وان پلاس ۱۰ پرو دارد.

این گوشی جدید وان پلاس با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. پنل پشتی نیز میزبان دوربین های سه گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل فوق عریض و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این گوشی ۴۸۹۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژر ۶۵ واتی پشتیبانی میکند. سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز به طور پیش فرض همراه با رابط کاربری ColorOS روی این گوشی اجرا می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال