رندر هایی از چهار گوشی جدید نوکیا و طراحی های مربوط به آن منتشر شد

یک منبع آگاه در بازار رندرها توانست اطلاعاتی از شماره و مدل چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا پیش از رونمایی به اشتراک بگذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا قصد دارد چهار گوشی هوشمند جدید را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. البته پیش از عرضه یک افشاگر معروف به نام ایوان بلس […]

یک منبع آگاه در بازار رندرها توانست اطلاعاتی از شماره و مدل چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا پیش از رونمایی به اشتراک بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا قصد دارد چهار گوشی هوشمند جدید را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. البته پیش از عرضه یک افشاگر معروف به نام ایوان بلس در توییتر رندرها و شماره این چهار مدل گوشی نوکیا را منتشر کرده است. البته نامی از این چهار گوشی برده نشده و تنها طراحی ماژول دوربین دو مدل از این گوشی ها دیده می شود.

‏ نوکیا N152DL گوشی سطح پایین نوکیا محسوب می شود که تنها یک دوربین در پنل پشتی دارد. احتمالاً این گوشی پایین رده از سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. مهمترین ویژگی این گوشی استفاده از فلش ال ای دی برای دوربین سلفی و قابلیت جدا شدن قاب پشتی و وجود پورت microUSB در آن است.

 مدل دیگر به نام نوکیا N151DL شامل یک دوربین سلفی در بریدگی نمایشگر است و در پنل پشتی نیز یک دوربین در ماژول دایره ای قرار دارد. این مدل نیز از سری گوشی های رده پایین نوکیا محسوب می شود.

مدل دیگر با نام نوکیا N150DLبرخلاف دیگر گوشی های نوکیا دارای یک ماژول مستطیل در قاب پشتی است که درون آن سه دوربین قرار داده شده است. از بارزترین ویژگی این گوشی نیز می‌توان به پورت پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

مدل دیگر و آخرین گوشی N1530DL است که دوربین سلفی آن نیز درون روزنه قطره ای شکل بالای نمایشگر قرار دارد. پنل پشتی از جنس شیشه بوده و حسگر اثر انگشت آن به همراه دکمه پاور ادغام شده است. دیگر ویژگی‌های آن پورت USB-C و جک هدفون سونی 3.5میلی‌متری است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال