اولین گوشی هوشمند ساخته‌شده توسط گوگل امسال معرفی می‌شود

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، گوگل اولین گوشی‌هوشمند خود را به زودی روانه‌ی بازار می‌کند؛ برخلاف گوشی‌های نکسوس این شرکت که توسط دیگر سازندگان گوشی‌های‌هوشمند ساخته می‌شود، گوگل این‌بار به تنهایی وظیفه‌ی ساخت تمامی قطعات این گوشی را برعهده گرفته و با برند خود، آن را عرضه خواهد کرد و کاربران اندرویدی با شنیدن […]

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، گوگل اولین گوشی‌هوشمند خود را به زودی روانه‌ی بازار می‌کند؛ برخلاف گوشی‌های نکسوس این شرکت که توسط دیگر سازندگان گوشی‌های‌هوشمند ساخته می‌شود، گوگل این‌بار به تنهایی وظیفه‌ی ساخت تمامی قطعات این گوشی را برعهده گرفته و با برند خود، آن را عرضه خواهد کرد و کاربران اندرویدی با شنیدن این خبر که این گوشی تمامی آپدیت‌های اندروید را زودتر از دیگر گوشی‌ها، حتی نکسوس‌ها، دریافت می‌کند خوشحال خواهند شد.

درواقع می‌توان گفت که گوگل با انتشار گوشی‌هوشمند خود، همانند اپل می‌شود. گوشی‌های شرکت اپل، باوجود اینکه از مشخصات فنی ضعیف‌تری بر روی کاغذ نسبت به گوشی‌های اندرویدی برخوردار هستند، معمولا عملکرد بهتری دارند و سیستم‌عامل این شرکت، iOS بسیار سریع و روان بوده و کمتر کسی با آن به مشکل برمی‌خورد. از سوی دیگر، پلتفرم محبوب گوگل، توسط بسیاری از سازندگان گوشی‌های‌هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و باز بودن این سیستم‌عامل باعث شده تا همگی از آن در ساخت گوشی خود استفاده کنند؛ هرچند از لحاظ امنیتی، با مشکلات زیادی مواجه شده است.

Sundar Pichai، مدیرعامل شرکت گوگل ماه گذشته نیز بیان کرده بود که این شرکت تلاش بیشتری برای ساخت گوشی‌هوشمند جدیدی با برند گوگل خواهد کرد. آن‌ها در همین راستا، یکی از مدیران مطرح موتورولا را به خدمت گرفته تا به عنوان مدیر بخش سخت‌افزار این شرکت فعالیت کند. به‌هر‌حال گوگل همچنان پشتیبانی از نکسوس‌های خود را ادامه خواهد داد و به احتمال زیاد، اچ‌تی‌سی یا هوآوی نکسوس‌های بعدی این شرکت را می‌سازند. انتظار می‌رود اولین گوشی‌هوشمند ساخته شده توسط گوگل تا پایان سال میلادی معرفی شده و برای رقابت با دیگر گوشی‌ها، روانه بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال