مایکروسافت درحال کار برروی یک تبلت سرفیس با ویندوز کامل و پردازنده اینتل است

طبق گزارشاتی که توسط وب‌سایت‌های مختلف در حال انتشار است، کمپانی آمریکایی مایکروسافت قصد دارد تا محصولی جدید به تبلت‌های سری Surface خود اضافه کرده و آنها را به پردازنده‌های x86 شرکت اینتل مجهز و ویندوز 8.1 را به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار دهد. البته این تبلت، از سری Pro محصولات Surface نبوده […]

طبق گزارشاتی که توسط وب‌سایت‌های مختلف در حال انتشار است، کمپانی آمریکایی مایکروسافت قصد دارد تا محصولی جدید به تبلت‌های سری Surface خود اضافه کرده و آنها را به پردازنده‌های x86 شرکت اینتل مجهز و ویندوز 8.1 را به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار دهد. البته این تبلت، از سری Pro محصولات Surface نبوده و تبلتی پایین‌رده خواهد بود.

گزارشات بیشتر و موثق‌تر که توسط وب‌سایت WinBeta منتشر شده، نشان می‌دهد که این تبلت که هنوز نام آن مشخص نشده، از پردازنده‌های سری Core M یا Atom شرکت اینتل بهره می‌برد. همچنین، این تبلت جدید با امکاناتی زیاد و قیمتی پایین، قرار است جای خالی Surface Pro 3 را پر کند.

تبلت Surface 2 شرکت مایکروسافت که در حال حاضر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته، صفحه نمایشی 10.6 اینچی با وضوح تصویر 1080p داشته و بر روی حافظه‌ی 64 گیگابایتی آن، Windows RT نصب شده و از محصولات بسیار خوب مایکروسافت به حساب می‌آید. حال اضافه کردن تبلتی جدید با ویندوز کامل 8.1 (که احتمالا در آینده نیز ویندوز 10 برای آن عرضه خواهدشد) می‌تواند سبد محصولات مایکروسافت در بازار تبلت‌ها را پرتر از گذشته کرده و حق انتخاب بیشتری را برای علاقه‌مندان به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که تبلت Surface 2 مایکروسافت هم اکنون با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 449 دلار قیمت داشته و مدل‌های دیگر نیز قیمتی بالاتر دارند.

WinBeta معتقد است که مایکروسافت به زودی و در طی مراسمی رسمی در تاریخ 19 آوریل، این محصول جدید خود را معرفی خواهد نمود. پس باید خود را برای این مراسم آماده کرده و منتظر انتشار اخبار بیشتر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال