ارائه گزارشی از سیل بهار 98 در سمپوزیوم اتریش

ارائه گزارشی با عنوان «درس آموخته‌هایی از پایش سیل و برآورد میزان خسارت ناشی از آن‌ مطالعه مورد سیل ٢٠١٩ در ایران»، توسط امید شکوفا در سمپوزیوم بین المللی سازمان ملل، توجه حاضران را به خود جلب کرد. این سمپوزیوم که در روزهای ۲ تا ۴ سپتامبر (١٢ تا ۱۴ شهریور) در شهر گراتس، قطب […]

ارائه گزارشی با عنوان «درس آموخته‌هایی از پایش سیل و برآورد میزان خسارت ناشی از آن‌ مطالعه مورد سیل ٢٠١٩ در ایران»، توسط امید شکوفا در سمپوزیوم بین المللی سازمان ملل، توجه حاضران را به خود جلب کرد. این سمپوزیوم که در روزهای ۲ تا ۴ سپتامبر (١٢ تا ۱۴ شهریور) در شهر گراتس، قطب فناوری فضایی کشور اتریش، تشکیل شد؛ با موضوع «فضا، ابزاری برای دسترسی، دیپلماسی و همکاری» متخصصان از کشورهای مختلف را در یک جا گرد آورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، امید شکوفا، رئیس مرکز تحقیقات فضایی پژوهشگاه فضایی ایران، در روز دوم این سمپوزیوم به ارائه سخنرانی پرداخت و در آن به طرح چگونگی فعالیت مرکز تحقیقات فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در پایش سیل و همچنین برآورد میزان خسارات ناشی از سیل با استفاده از فناوری سنجش از دور در مناطق سیل زده اخیر کشور در بهار ٩٨ و همکاری این مرکز با ستاد مدیریت بحران پرداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال