گوگل در به‌روزرسانی بعدی Hangouts دریافت پیامک را از این اپلیکیشن حذف خواهد کرد

بر اساس یک گزارش جدید، کارمندان شرکت گوگل در حال حاضر روی یک نسخه جدید از اپلیکیشن پیام‌رسان Hangouts کار می‌کنند که در ان دیگر خبری از ادغام پیامک نخواهد بود. این بدین معنی است که دیگر پیامک‌های دریافتی در این اپلیکیشن نمایش داده نخواهند شد و Hangouts مانند پیام‌رسانی چون iMassage عمل کرده و […]

بر اساس یک گزارش جدید، کارمندان شرکت گوگل در حال حاضر روی یک نسخه جدید از اپلیکیشن پیام‌رسان Hangouts کار می‌کنند که در ان دیگر خبری از ادغام پیامک نخواهد بود. این بدین معنی است که دیگر پیامک‌های دریافتی در این اپلیکیشن نمایش داده نخواهند شد و Hangouts مانند پیام‌رسانی چون iMassage عمل کرده و تنها پیام‌های اینترنتی را دریافت و ارسال خواهد کرد.

hangouts

یکپارچه‌سازی پیامک (SMS) در سال 2013 همزمان با عرضه نکسوس 5 به یک استاندارد گوگل تبدیل شد و به صورت پیش‌فرض روی هنگ‌اوتز ارائه می‌شد که همین امر موجبات سردرگمی بسیاری از کاربران فراهم کرده بود. یک سال بعد با عرضه نکسوس 6، گوگل پیام‌رسان اختصاصی خود را ارائه داد که کلاً از اپلیکیشن هنگ‌اوتز جدا بود. در پی همین مسئله بسیاری از کاربران این سؤال را مطرح می‌کردند که چرا گوگل تصمیم گرفتن اپلیکیشن SMS خود را بسازد؟!

می‌توان حدس زد که سیاست جدید گوگل به دلیل بازگشت Google Voice به اپلیکیشن هنگ‌اوتز باشد و اهالی مونتین ویو فکر می‌کنند ارائه دو حساب کاربری SMS روی یک اپلیکیشن باعث سردرگمی بیشتر کاربران هنگ‌اوتز خواهد شد.

این خبر را خبری بدی نمی‌توان دانست؛ چراکه این بدان معناست که گوگل در نظر دارد تا تجربه کاربری بهتری را به همراه ویژگی‌های جدیدی چون پاسخ سریع، میانبر برای مکالمات متنی و غیره، ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال