گوگل از یک هدست مستقل واقعیت مجازی در کنفرانس I/O رونمایی خواهد کرد

اوایل سال گذشته، گزارش‎هایی منتشر شد مبنی بر این‎که شرکت گوگل در حال ساخت یک هدست مستقل واقعیت‎مجازی (محصولی که به یک گوشی‎هوشمند، کامپیوتر شخصی یا یک کنسول بازی برای عملکرد تکیه نداشته باشد). است. گرچه، در اواخر سال 2016، شایعاتی مبنی بر لغو شدن این پروژه شنیده شد. اما به نظر می‎رسد این پروژه […]

اوایل سال گذشته، گزارش‎هایی منتشر شد مبنی بر این‎که شرکت گوگل در حال ساخت یک هدست مستقل واقعیت‎مجازی (محصولی که به یک گوشی‎هوشمند، کامپیوتر شخصی یا یک کنسول بازی برای عملکرد تکیه نداشته باشد). است. گرچه، در اواخر سال 2016، شایعاتی مبنی بر لغو شدن این پروژه شنیده شد.

اما به نظر می‎رسد این پروژه به خوبی زنده است چون گزارش جدیدی ادعا می‎کند که غول دنیای اینترنت احتمالا از این هدست در کنفرانس I/O امسال خود که از 27 تا 29 اردیبهشت‎ماه برگزار می‎شود، رونمایی می‎کند.

برخلاف هدست Oculus Rift فیس‎بوک و دیگر محصولات مشابه شرکت‎هایی مانند سونی و اچ‎تی‎سی، هدست گوگل دارای سنسورهای داخلی برای به اصطلاح “پیگیری موقعیتی داخل به بیرون” است. به عبارت دیگر خبری از سخت‎افزار خارجی نبوده تا با سیستم ساده‎تری روبرو شویم.

در حال حاضر مشخص نیست این دستگاه مجهز به چه سیستم‎عاملی است. امکان دارد گوگل اندروید را انتخاب کند اما گزارش‎هایی مطرح شده است که می‎گویند این هدست از یک سیستم‎عامل کاملا جدید بهره خواهد برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال