گزارشات از رونمایی مایکروسافت از آل‌این‌وان خود با برند سرفیس در سال جاری خبر می‌دهند

براساس گزارش جدیدی که اخیرا منتشر شده، مایکروسافت به زودی از آل‌این‌وان جدیدی با برند سرفیس رونمایی می‌کند که گفته می‌شود این سیستم، جایگزین نسل دوم سرفیس‌بوک این شرکت که قرار بود در سال 2016 معرفی شود، خواهد بود. درابتدا قرار بر این بوده که ردموندی‌ها، سرفیس‌بوک 2 را در تابستان یا نهایتا پاییز امسال معرفی […]

براساس گزارش جدیدی که اخیرا منتشر شده، مایکروسافت به زودی از آل‌این‌وان جدیدی با برند سرفیس رونمایی می‌کند که گفته می‌شود این سیستم، جایگزین نسل دوم سرفیس‌بوک این شرکت که قرار بود در سال 2016 معرفی شود، خواهد بود.

درابتدا قرار بر این بوده که ردموندی‌ها، سرفیس‌بوک 2 را در تابستان یا نهایتا پاییز امسال معرفی کنند، اما گزارش‌های جدید خبر داده‌اند که نسل دوم سرفیس‌بوک‌های این شرکت، در زمستان و شاید بهار سال آینده معرفی شود. بنابراین مایکروسافت آل‌این‌وان جدید خود را به عنوان جایگزین سرفیس بوک 2 فعلا معرفی می‌کند تا کاربران مشکلی در این زمینه نداشته باشند. این نکته را هم یادآور شویم که علت اصلی تاخیر سرفیس‌بوک 2، تاخیر در تولید پردازنده‌های Kaby Lake شرکت اینتل بوده و آن‌طور که به نظر می‌آید، مایکروسافت مقصر اصلی این تاخیر نبوده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال