گزارش‌ها از اضافه شدن تراشه Surge C2 به میکس ۵ پرو شیائومی خبر می دهند

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد از نسل دوم تراشه Surge C2 در گوشی‌های جدید میکس ۵ پرو استفاده کند. سال گذشته نیز این شرکت از پردازنده سیگنال تصویری در میکس فورد استفاده کرده بود. احتمالاً تراشه Surge C2 نیز در مدلهای پیشرفته میکس 5 استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد از نسل دوم تراشه Surge C2 در گوشی‌های جدید میکس ۵ پرو استفاده کند. سال گذشته نیز این شرکت از پردازنده سیگنال تصویری در میکس فورد استفاده کرده بود. احتمالاً تراشه Surge C2 نیز در مدلهای پیشرفته میکس 5 استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت XiaomiUI، در کد گوشی جدید شیائومی قابلیتی به نام MIPISEL دیده می شود که احتمالا پیش از این شیائومی از آن در میکس فولد نیز استفاده کرده بود. به نظر می رسد این کد مربوط به تراشه اختصاصی Surge C1 است که احتمالاً از آن در میکس پنج ‌پرو نیز استفاده می‌شود. اما پیش از این تفاوت اصلی میکس 5 و پنج پرو در بخش دوربین آن مشاهده شده بود. اما به نظر می رسد این دو گوشی در پردازنده سیگنال تصویر نیز با هم تفاوت داشته باشند.

شیائومی در گوشی میکس ۵ از دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است همچنین سنسور اصلی در پنل پشتی نیز ۵۰ مگاپیکسل مجهز به لرزش‌گیر نوری است. دو سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد. در حالی که گوشی میکس 5 پرو نیز مجهز به همین مشخصات در دوربین های پنل پشتی است که در آن دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری عرضه می شود. به گفته وبسایت XiaomiUI احتمالاً زمان عرضه این پرچمدار جدید در ماه مارس یعنی اسفند یا فروردین ماه خواهد بود که در آن شیائومی به جای 12 اولترا از سری میکس ۵ رونمایی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال