گزارش‌ها از مجهز شدن دوربین آیفون ۱۵ پرو به زوم اپتیکال ۱۰ برابری خبر می دهند

گزارش ها و شایعاتی اخیرا منتشر شده که نشان دهد احتمالا اپل در آیفون ۱۵ پرو یا پرو مکس از دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابر استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل تا معرفی سری آیفون ۱۵ فاصله زیادی دارد. اما گزارش‌هایی اخیراً منتشر شده که نشان […]

گزارش ها و شایعاتی اخیرا منتشر شده که نشان دهد احتمالا اپل در آیفون ۱۵ پرو یا پرو مکس از دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابر استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل تا معرفی سری آیفون ۱۵ فاصله زیادی دارد. اما گزارش‌هایی اخیراً منتشر شده که نشان می دهد احتمالا این گوشی به دوربین پریسکوپی مجهز خواهد بود. جف پو، به عنوان یکی از تحلیل گران بازار اعلام کرد احتمالاً یکی از آیفون های منتشر شده در سال ۲۰۲۳ به سیستم پریسکوپی مجهز خواهد بود. این سیستم به کاربر اجازه می دهد تا بتواند زوم ده برابری داشته باشد. علاوه بر آن وجود این سیستم باعث وارد شدن نور به لنز تله فوتو و بازتاب آن توسط یک آینه زاویه دار به سنسور تصویر برداری خواهد شد. بدین ترتیب گوشی های آیفون می توانند تنظیمات تله فوتو طولانی تری را در اختیار داشته و بزرگنمایی بیشتری را به کاربران ارائه کنند.

از سال گذشته تاکنون شایعاتی مبنی بر اضافه شدن دوربین پریسکوپی به آیفون ها بوده ایم. از طرفی مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر مطرح محصولات اپل مدعی بود چنین سیستمی در آیفون ۱۴ پرو ارائه خواهد شد. اما سپس اعلام کرد احتمالاً این فناوری در آیفون ۱۵ پرو ارائه می شود. از طرفی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی اکنون از دوربین پریسکوپی استفاده می کنند و بسیاری از پرچمدار های موجود در بازار نیز به این فناوری مجهز هستند. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد چند سال پس از این شرکت های سازنده چنین سیستمی را برای گوشی های آیفون ارائه کند. در حال حاضر مدل های آیفون ۱۳ مجهز به زوم اپتیکال سه برابری هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال