گزارش ها از تقلبی بودن برخی اجزای نیروگاه های اتمی ایالات متحده حکایت دارند

اخیراً دفتر بازرسی کل کمیسیون تنظیم مقررات هسته‌ای آمریکا بررسی هایی را از نیروگاه های اتمی ایالات متحده انجام داد و در گزارشی اعلام کرد برخی از اجزای این نیروگاه های اتمی تقلبی هستند که در آینده می‌تواند به ایجاد خطرات بزرگی منجر شود. در گزارش منتشرشده از این دفتر بازرسی اعلام شد این مشکل […]

اخیراً دفتر بازرسی کل کمیسیون تنظیم مقررات هسته‌ای آمریکا بررسی هایی را از نیروگاه های اتمی ایالات متحده انجام داد و در گزارشی اعلام کرد برخی از اجزای این نیروگاه های اتمی تقلبی هستند که در آینده می‌تواند به ایجاد خطرات بزرگی منجر شود. در گزارش منتشرشده از این دفتر بازرسی اعلام شد این مشکل امنیت و سلامت هسته‌ای را به خطر انداخته و می تواند در آینده عواقب خطرناکی نیز به دنبال داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این صنعت نیروی هسته‌ای نگرانی هایی را در رابطه با امنیت و زباله های ایجاد شده در این صنعت به دنبال داشته است. همچنین گزارش مورد نظر در حالی منتشر شد که مردم برای انرژی هسته ای و استفاده از آن به عنوان یک انرژی پاک بسیار مشتاق هستند. اظهارنظر اولیه در این بررسی نیز از طرف یک شخص ناشناخته انجام شد که در آن مدعی شده بود اگرچه تمامی قطعات ممکن است تقلبی نباشند اما بیشتر قطعات نیروگاه های هسته‌ای در آمریکا ناقص هستند.

 پس از آن دفتر بازرسی کل متوجه تقلبی بودن برخی قطعات بعضی از نیروگاه ها شد. از طرفی بررسی های بیشتر نشان داد که در سال گذشته حدود 100 حادثه در رابطه با این قطعات تقلبی ایجاد شد که توسط سازمان انرژی آمریکا نیز ثبت شده است.

به گفته کمیسیون مقررات هسته‌ای آمریکا این قطعات تقلبی امکان راهیابی به سایر نیروگاه های هسته ای را داشته و می‌تواند خطرات امنیتی را به شدت افزایش دهد. این قطعات کاملا شبیه به قطعات اصلی بوده اما ویژگی های آنها با قطعات اصلی تفاوت دارند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال