گزارش‌هایی از وجود باگ‌های مختلف در اگزینوس گلکسی S20 اولترا

بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده اند با باگ های مختلف در ان مواجه شده اند. چند وقت پیش کاربران از وجود باگ فوکوس خودکار و داغ شدن آن خبر داده بودند. اما اکنون برخی دیگر از کاربران از سبز شدن نمایشگر بطور ناگهانی شکایت دارند. به گزارش […]

بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده اند با باگ های مختلف در ان مواجه شده اند. چند وقت پیش کاربران از وجود باگ فوکوس خودکار و داغ شدن آن خبر داده بودند. اما اکنون برخی دیگر از کاربران از سبز شدن نمایشگر بطور ناگهانی شکایت دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Android Authority، بسیاری از کاربران از ثبت شکایت خود در مورد سبزشدن نمایشگر نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را در سایت رسمی سامسونگ خبر داده اند. این کاربران مشکل بوجوده آمده را به دلیل نصب بروزرسانی ماه آوریل سامسونگ عنوان کرده اند. این باگ توسط موسسه امنیتی  Sammobile نیز تائید شده است.

کاربران در توصیف این باگ می گویند: زمانی که نرخ رفرش نمایشگر 120 هرتز باشد و روشنایی نیز به زیر 30 درصد برسد، نور سبزرنگ روی نمایشگر ظاهر می شود. در زمان استفاده از برنامه هایی نظیر Samsung Pay، اسنپچت، پابجی موبایل، دوربین و برنامه‌های دیگر نیز این باگ دیده می شود. هنگامی که باتری گوشی به زیر 5 درصد برسد نیز این باگ خود را نشان می دهد. بطوریکه نرخ رفرش بطور خودکار روی 60 مگاهرتز تنظیم می شود. البته محققان امنیتی معتقدند که این باگ بطور مکرر و در شرایط مختلف دیگر نیز ظاهر شده اند. سامسونگ در واکنش به این اتفاق از کاربران خواسته تا در صورت مشاهده این باگ گوشی خود را ریست کنند یا کش برنامه های ایجاد کننده این باگ را پاک کنند که در هر دو صورت مشکل پابرجا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال