الزام گرفتن عکس سلفی با ماسک برای رانندگان خودروهای اوبر

شرکت اوبر تکنولوژی در روز سه شنبه بیان کرد که ویژگی تایید هویت سلفی برای رانندگانی که ماسک پوشیده اند را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. قبل از شروع بکار، رانندگان ملزم هستند که هر روز به همراه ماسک از خود سلفی بگیرند این درحالی است که اوبر برای مسافران هیچ الزامی را تعیین […]

شرکت اوبر تکنولوژی در روز سه شنبه بیان کرد که ویژگی تایید هویت سلفی برای رانندگانی که ماسک پوشیده اند را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. قبل از شروع بکار، رانندگان ملزم هستند که هر روز به همراه ماسک از خود سلفی بگیرند این درحالی است که اوبر برای مسافران هیچ الزامی را تعیین نکرده است. اما رانندگان اوبر حق دارند از سوار کردن مسافران بدون ماسک امتناع کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنا به نقل از بلومبرگ، این طرح در راستای ایمن سازی خودروهای اوبر (تاکسی اینترنتی بین المللی) از شیوع ویروس کرونا وضع شده است. ویژگی تایید هویت سلفی از فناوری تشخیص چهره استفاده نمی کند، اما به سادگی ماسک را به عنوان یک شی در صورت تشخیص می دهد. همچنین اوبر عکس های سلفی را برای حل اختلافات احتمالی به مدت 96 ساعت نگهداری می کند، سپس انها را به طور دائمی حذف می کند.