نجات شرکت های نفتی ونزوئلا با کمک بیت کوین

ونزوئلا برای حل مشکل تحریم و کمک به شرکت دولتی نفتی Petroleos de Venezuela SA اعلام کرده است که قصد دارد تا ارز دیجیتال خود را وارد مبادلات نفتی خود کند. پیش تر نیز مشخص شده بود که این شرکت نفتی مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم در اختیار دارد. که با وارد شدن آن […]

ونزوئلا برای حل مشکل تحریم و کمک به شرکت دولتی نفتی Petroleos de Venezuela SA اعلام کرده است که قصد دارد تا ارز دیجیتال خود را وارد مبادلات نفتی خود کند. پیش تر نیز مشخص شده بود که این شرکت نفتی مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم در اختیار دارد. که با وارد شدن آن به بانک مرکزی این کشور میتوان اقتصاد فروپاشیده این کشور را سرو سامان داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، بسیاری از کشورها در تجارت با این کمپانی نفتی مردد هستند. البته هنوز مشخص نشده که شرکت های دیگر نیز چنین سیستم تجارتی را قبول دارند یا خیر. زیرا در استفاده از ارزهای دیجیتال احتمال پولشویی وجود دارد. همچنین احتمال همکاری بانک های دیگر با بانک مرکزی این کشور بسیار کم است. علت اینکه خود این کمپانی وارد مبادلات ارزهای دیجیتال نمیشود هم مشخص است . زیرا بدین ترتیب احتمال مسدود شدن مبادله وجود دارد. هنوز مشخص نشده که این شرکت نفتی ، ارزهای دیجیتال خود را از کجا بدست اورده است. و یا حتی مقدار آن چه میزان است.

برخی ها معتقدند حتی این روش نیز ممکن است کمکی به اقتصاد ونزوئلا نکند. زیرا هر لحظه احتمال محدودیت این کشور در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. و این امکان به عنوان تنها روزنه امید در اقتصاد این کشور به شمار میرود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال