تحقیقات از تسخیر 50 درصدی بازار ساعت‌های هوشمند توسط اپل‌واچ در سال 2015 خبر می‌دهند

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهشی Juniper Research، ساعت هوشمند اپل که آن‌را با نام اپل‌واچ می‌شناسیم و در آوریل سال 2015 میلادی عرضه شد، توانسته 50 درصد از سهام بازار ساعت‌های هوشمند را تا بدین لحظه از آن خود کند. این در حالی است که محصول رغیب دیرینه این شرکت […]

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهشی Juniper Research، ساعت هوشمند اپل که آن‌را با نام اپل‌واچ می‌شناسیم و در آوریل سال 2015 میلادی عرضه شد، توانسته 50 درصد از سهام بازار ساعت‌های هوشمند را تا بدین لحظه از آن خود کند.

این در حالی است که محصول رغیب دیرینه این شرکت یعنی ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم تایزن سامسونگ، Gear S2 که در مقیاس بزرگی هم عرضه شد، آن‌طور که باید و شاید نتوانسته برای خود در بازار این گجت‌های دوست‌داشتنی، سهمی دست‌وپا کند.

از سوی دیگر بر اساس تحقیق این موسسه، ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل محبوب اندروید هم در سال 2015، سهمی کمتر از 10 درصد در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته‌اند که این مساله با توجه به نرخ رو به رشد محبوبیت پلتفرم اندروید، کمی تعجب‌برانگیز بوده و بسی جای تامل خواهد داشت.

Four-Reasons-Why-You-Shouldn-t-Hurry-to-Buy-the-Apple-Watch-458770-2

گفتنی است بازار این محصولات جذاب، فعلا در دست گجت‌های ارزان‌تر و البته ساده‌تر بوده که بر اساس آنچه در این آمار ذکر شده، جدا از شرکت اپل، رقبای کوچکتری نظیر Martian و Razer توانسته‌اند فروش خوبی را تجربه کنند.

در همین رابطه نویسنده تحقیقات مذکور، James Moar عنوان کرده است که ” ساعت‌های هوشمند حالا منتظر بازار بزرگ‌تری هستند. محصولاتی که اخیرا قدم به این بازار می‌گذارند، طراحی شکیل‌تری داشته و با خود امکانات حرفه‌ای‌تر را هم به همراه می‌آورند، اما در واقع تفاوتی را در قابلیت‌های اصلی و یا نحوه استفاده را به ارمغان نمی‌آورند.” وی همچنین در ادامه افزوده است که بجای اینکه تولیدکنندگان این حوزه، دلایل خرید محصولات خود را برای کاربران ارائه دهند و قابلیت‌های آن‌ها را بیهوده تبلیغ کنند، خود مصرف‌کنندگان و کاربران باید تصمیم بگیرند که آیا این محصولات را می‌خواهند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال