محققان می گویند پلاسما درمانی می تواند در جوان کردن انسان موثر باشد

محققان در تحقیقات خود موفق شدند طول عمر یک موش صحرایی به نام سیما را از طریق پلاسما درمانی و بازسازی محیط گردش خون افزایش دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دکتر هاروئد کچر آزمایشی را در زمینه پلاسما رمانی و افزایش طول سن انجام داد. در این آزمایش امید تازه ای […]

محققان در تحقیقات خود موفق شدند طول عمر یک موش صحرایی به نام سیما را از طریق پلاسما درمانی و بازسازی محیط گردش خون افزایش دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دکتر هاروئد کچر آزمایشی را در زمینه پلاسما رمانی و افزایش طول سن انجام داد. در این آزمایش امید تازه ای به هدف دستیابی به معکوس کردن روند پیری بدست آمد.

دکتر کچر با کشف عاملی در خون حیوانات جوان قادر است سن را کنترل کند. در آزمایشی که روی ۸ موش صحرایی انجام شد، یکی از آنها به نام سیما هنوز زنده است و در واقع چشم انداز نتیجه این آزمایش را نشان می دهد. دکتر کچر مدیر ارشد علمی استارتاپ یووان از کالیفرنیای جنوبی می گوید: پیری سلولی به عنوان یک فرایند معمولی بیشتر از آنکه به تاریخچه سلول بستگی داشته باشد، به محیط سلول بستگی دارد.

آخرین مطالعه محققان پس از مرگ موش صحرایی سیما که بیشتر از سن همنوعان خود زنده مانده بود نشان می دهد ۸ موشی که شکل خاصی از پلاسمای خون دریافت کرده بودند توانستند ۴۷ ماه زنده بمانند. همچنین پلاسما توانست قدرت در دست گرفتن اشیا را در این موش ها بهبود ببخشد. البته با وجود شواهد موجود در مورد جوان کردن اندام های موش ها با کمک پلاسما، نمی توان گفت که این رویکرد قابلیت ضد پیری برای انسان ها دارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال