محققان از هوش مصنوعی برای ساخت سریعترین کفش جهان استفاده کردند

محققان با کمک هوش مصنوعی تلاش کردند تا چرخ های مربوط به یک کفش را که با حرکات پای کاربر سازگار است، به حرکت درآورند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سریع ترین کفش جهان که برای حرکت از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد می تواند سرعت راه رفتن را به ۱۱ کیلومتر بر […]

محققان با کمک هوش مصنوعی تلاش کردند تا چرخ های مربوط به یک کفش را که با حرکات پای کاربر سازگار است، به حرکت درآورند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سریع ترین کفش جهان که برای حرکت از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد می تواند سرعت راه رفتن را به ۱۱ کیلومتر بر ساعت برساند. مهندسان رباتیک که سازنده این کفش هستند از ۸ چرخ برای این کفش استفاده کردند. این موضوع باعث افزایش سرعت حرکت تا ۲۵۰ درصد بیشتر شد.

کفش های طراحی شده به نام مون واکرز شبیه به رولر اسکیت است و کفش های کاربر را در بر میگیرد. درون کفش موتورهای کوچک الکتریکی قرار دارند که می توانند چرخ ها را به حرمت درآوردن و فرد را به سمت جلو ببرد.

مهندسان رباتیک شرکت Shift Robotics این کفش جدید را ابداع کردند. موسس این شرکت پس از استفاده از آن متوجه شد این کفش های برقی می تواند بطور چشمگیری زمان رفت و آمد را کاهش دهد. علت اصلی نیز افزایش سرعت حرکت از ۵ کیلومتر در ساعت به ۱۱ کیلومتر در ساعت بود.

ویژگی اصلی این کفش ها استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی است که بطور منحصر بفرد می تواند خود را با سرعت حرکت کاربر تطبیق دهد. درون کفشها باتری های قرار دارند که می توانند انرژی مورد نیاز آن را تامین کنند. با یکساعت و نیم شارژ کردن این باتری ها می توان مسافتی حدود ۹.۵ کیلومتر را طی کرد. ترمز الکتریکی این کفش ها باعث قفل شدن آن می‌شود. برای باز کردن قفل نیز نیاز است تا پاها را به سمت بالا آورده و در جهت حرکت عقربه های ساعت حرکت داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال