استعفای مدیر سفرهای فضایی ناسا پیش از ارسال اولین فضانورد به ایستگاه بین المللی

داگ لاورو، مدیر سفرهای فضایی ناسا 9 روز پیش از اعزام اولین فضانورد آمریکایی به ایستگاه بین المللی استعفای خود را اعلام کرد. قرار است تا 9 روز دیگر فضانوردان آمریکایی از طریق کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس به ایستگاه بین المللی فضایی ارسال شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، داگ لاورو، مدیر سفرهای […]

داگ لاورو، مدیر سفرهای فضایی ناسا 9 روز پیش از اعزام اولین فضانورد آمریکایی به ایستگاه بین المللی استعفای خود را اعلام کرد. قرار است تا 9 روز دیگر فضانوردان آمریکایی از طریق کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس به ایستگاه بین المللی فضایی ارسال شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، داگ لاورو، مدیر سفرهای فضایی ناسا که کمتر از یکسال پیش متصدی این سمت شده بود، از کار خود استعفا داد. لاورو از جزئیات استعفای خود چیزی منتشر نکرده است. اما وبسایت SpaceNews اختلاف لاورو و مدیر ناسا را دلیل اصلی این استعفا می داند. وبسایت دیگری نیز مشکلات پیش آمده در مزایده شرکت های شرکت کننده برای ساخت ماهنورد از جمله بلو اوریجین، اسپیس ایکس و داینتیکس را دلیل اصلی اختلاف می داند. فضانورد سابق ناسا Ken Bowersox در حال حاضر به عنوان جانشین موقت لاورو انتخاب شده است.

در ایمیل ارسالی لاورو به کارکنان ناسا دلیل این استعفا تصور غلطش در مورد ضرورت ماموریت آرتمیس بیان شده اما مشخص نشده منظور کدام اشتباه است. در حال حاضر جایگزین وی که پیش از این نیز سابقه مدیریت در ناسا را داشته عنوان کرده که این موضوع خللی در اهداف ناسا ایجاد نخواهد کرد. در هر صورت این استعفا می تواند برخی از اهداف این شرکت در آینده را زیر سوال ببرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال