تغییر اندازه استارت منو در ویندوز 10 RTM امکان پذیر خواهد بود

با نگاهی سریع به نسخه‌هایی که تاکنون از ویندوز 10منتشر شده، در خواهیم یافت، شرکت مایکروسافت به کاربرانش اجازه داده تا در سیستم عامل جدیدش، اندازه و ابعاد منوی استارت را به سادگی تغییر دهند. با این حال نباید این قابلیت را جزء ویژگی‌های تکمیل شده‌ ویندوز 10 دانست، زیرا هنوز مشکلاتی را به همراه دارد. […]

با نگاهی سریع به نسخه‌هایی که تاکنون از ویندوز 10منتشر شده، در خواهیم یافت، شرکت مایکروسافت به کاربرانش اجازه داده تا در سیستم عامل جدیدش، اندازه و ابعاد منوی استارت را به سادگی تغییر دهند. با این حال نباید این قابلیت را جزء ویژگی‌های تکمیل شده‌ ویندوز 10 دانست، زیرا هنوز مشکلاتی را به همراه دارد. مایکروسافت عنوان کرده است که در نسخه‌های دیگر ویندوز 10 که در آینده نزدیک عرضه شوند، این قابلیت (یعنی تغییر اندازه استارت منو) وجود نخواهد داشت، همان‌گونه که در نسخه‎های ویندوز، نظیر ویندوز 8، پیش از این وجود نداشته است.

203944_original

اما برای آن دسته از کاربرانی که نگران حذف شدن این قابلیت توسط مایکروسافت هستند جای نگرانی نیست. ظاهرا قرار است در نسخه‌ای از این سیستم عامل که در تابستان سال جاری منتشر می‌شود، تنها برای یک بار امکان تغییر اندازه منوی استارت وجود داشته باشد.

طبق گزارش Gabriel Aul ویژگی تغییر اندازه منوی استارت تنها برای یک بار در ویندوز 10 لحاظ خواهد شد. در واقع اینگونه احساس می‌شود که به‌دلیل بروز یک سری مشکلات این ویژگی را بیشتر از یک‌بار در ویندوز قرار نمی‌دهند. ظاهرا یکی از مشکلاتی که با تغییر اندازه منوی استارت بوجود می‌آید؛ عدم پنهان شدن مجدد آن می‌باشد.

کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی گوشه‌ی بالایی و سمت راست استارت منو، آن را به سلیقه خود کاربردی‌تر کرده و تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های دلخواه موجود در استارت که از طراحی مترو بهره می‌برند را مشاهده کنید. باید دید آیا مایکروسافت برای این مشکلی چاره‌ای می‌اندیشد یا این قابلیت را از ویندوز 10 حذف خواهد کرد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال