بازگشت دوباره زامبی ها به مناسبت هالووین در بازی پابجی موبایل

در سیزن 15 بازی پابجی موبایل به مناسبت هالووین توسعه‌ دهندگان یک مود جدید را برای یک مدت زمان محدود در اختیار بازیکنان قرار دادند. لازم به ذکر است که در این مود جدید زامبی ها دوباره بازیه پابجی موبایل باز خواهند گشت، در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با این مود […]

در سیزن 15 بازی پابجی موبایل به مناسبت هالووین توسعه‌ دهندگان یک مود جدید را برای یک مدت زمان محدود در اختیار بازیکنان قرار دادند. لازم به ذکر است که در این مود جدید زامبی ها دوباره بازیه پابجی موبایل باز خواهند گشت، در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با این مود جدید در سیزن ۱5 بازی پابجی موبایل و همچنین ترفندهایی برای پیروز شدن در این مود و به دست آوردن پاداش های بیشتر صحبت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

اگر شما از طرفداران بازی پابجی موبایل هستید می توانید با خرید یوسی ارزان در کمترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی موجو شاپ سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید. در ابتدا تصمیم دارم که در رابطه با بازیکنانی که به زامبی تبدیل نخواهد شد صحبت کنم.

زامبی ها در بازی پابجی

معرفی مود جدید Halloween infection

مود جدید که در سیزن 15 و مناسبت هالووین در بازی اضافه شده Halloween infection نام دارد در این مود جدید، ۱۲ بازیکن در یک مپ کوچک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در ابتدای بازی 3 بازیکن به صورت تصادفی به زامبی تبدیل خواهند شد و تعداد بازیکنان باقیمانده به دو گروه تقسیم می شوند. در واقع این تعداد بازیکنان باقی مانده نباید اجازه دهند که زامبی ها آنها را آلوده کنند اگر زامبی ها بتوانند تعداد بازیکنان باقیمانده را شکست دهند آنها یک به یک تبدیل به زامبی خواهند شد.

پیروز شدن بازیکنان :

توجه داشته باشید که اگر شما قصد دارید که در این مود پیروز شوید باید بتوانید سه دقیقه زنده بمانید اگر سه دقیقه زنده بمانید در نتیجه زامبی ها شکست خواهند خورد.

پیروز شدن زامبی ها :

زمانی زامبی ها پیروز خواهند شد که بتوانند تمامی بازیکنان را آلوده کرده و هر ۱۲ نفر به زامبی تبدیل شوند. در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با ترفند هایی که در این مود می تواند باعث پیروزی شما شود صحبت کنم.

ترفندهایی برای شکست دادن زامبی ها :

  • مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید از مکان هایی که افراد زیادی حضور دارند دوری کنید، زیرا ممکن است یکی از آن ها به زامبی تبدیل شود و در این حالت تبدیل شدن سایر افراد به زامبی امکان پذیر خواهد بود و در چنین مواقعی شما به راحتی نمی توانید از آن منطقه فرار کنید.
  • شما میتوانید با سایر بازیکن ها یک ترکیب دفاعی فوق العاده داشته باشید و با یکدیگر هماهنگ شوید می توانید به راحتی زامبی ها را از بین ببرید البته این نکته را فراموش نکنیم که زامبی ها به هیچ وجه از بین نخواهد شد و پس از اینکه هر بار آنها کشته شوند دوباره احیا خواهند شد.
  • اگر سایر بازیکنان توسط زامبی ها شکست خوردند باز هم نگران نباشید تنها زمانی که 3 نفر از بازیکنان باقی مانده سالم باشند، قدرت آنها افزایش خواهد یافت و به بازیکنان شکست ناپذیر با میزان سلامتی بسیار بالا تبدیل می شوند و زمانی که زامبی ها به واسطه این سه بازیکن کشته شوند دیگر احیا نخواهند شد.
  • نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زامبی ها از سرعت بسیار بالایی در حین حمله برخوردارند بنابراین سعی کنید حرکات و حملات آنها را به خوبی زیر نظر بگیرید و اگر شما بتوانید حرکت بعدی آنها را پیش‌بینی کنید بدون شک شما پیروز خواهید شد.

در ادامه قصد دارم نکاتی را برای آن دسته از بازیکنانی که در ابتدا به صورت رندوم به زامبی تبدیل خواهند شد ارائه دهم.

زامبی ها در بازی پابجی

نکاتی برای پیروز شدن زامبی ها

  • اگر شما جزو آن دسته از بازیکنانی بود که به زامبی تبدیل شدید این نکته را فراموش نکنید که قبل از اینکه سایر بازیکنان جای گیری کنند و بتوانند خود را مخفی کنند به آن‌ ها حمله کنید، اگر شما به همراه ۲ زامبی دیگر به بازیکنان حمله کنید، منظور این است که به صورت گروهی به آنها حمله کنید شانس شما برای آلوده کردن آن ها بیشتر خواهد شد بنابراین سعی کنید که بازیکن دیگر هماهنگ شوید.
  • به هیچ وجه به صورت یک خط صاف و مستقیم به سمت سایر بازیکنان حمله‌ور نشوید شما باید بتوانید آنها را غافلگیر کنید بنابراین سعی کنید که در گوشه‌ای مخفی شده و در موقعیت مناسب آنها را مورد حمله قرار دهید.
  • در اطراف مپ های بازی شما می توانید برخی از تقویت کننده ها را مشاهده کنید که برای زامبی ها می باشد اگر بتوانید آنها را به دست آورید قدرت خود را تا حد قابل توجهی افزایش خواهید داد و به این راحتی شکست نخواهید خورد.
  • و اما نکته مهم اگر در نهایت 3 بازیکن باقی ماند سعی کنید آنها را به گوشه مپ بکشانید. اگر بتوانید آنها را در یک گوشه از مپ گیر بیاندازید شکست دادن آنها بسیار راحت تر میباشد، من به شما توصیه می کنم که برای چنین موقعیتی سعی کنید بازیکنان را به مناطق آبی هدایت کنید در این مکان ها کشتن آنها بسیار راحت تر میباشد.

اگر شما در رابطه با این مود جدید که در بازی پابجی موبایل در دسترس قرار گرفته اطلاعات و ترفند خاصی دارید می توانید اطلاعات خود را با من و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت Mojoshop.ir مطالب جدید پابجی و همینطور برای سفارش یوسی استفاده نمایید.


این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال محصولات، خدمات و محتوای ارائه شده در این مطلب ندارد.