رویترز از حمله هکرهای چینی و ایرانی به کمپین انتخاباتی آمریکا خبر داد

ظاهرا گروهی از هکرها با حمله به کمپین های انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ اقدام به نفوذ در آنها کرده اند. در این حملات ایمیل های کارکنان مورد هدف قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از reuters، حملات فیشینگ گسترده علیه کارکنان کمپین های انتخاباتی در […]

ظاهرا گروهی از هکرها با حمله به کمپین های انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ اقدام به نفوذ در آنها کرده اند. در این حملات ایمیل های کارکنان مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از reuters، حملات فیشینگ گسترده علیه کارکنان کمپین های انتخاباتی در آمریکا صورت گرفته است. شین هانتلی رئیس گروه خطرسنجی گوگل در توئیت اخیر خود اعلام کرد این حملات با هدف نفوذ در انتخابات آمریکا صورت گرفته اما تاکنون هکرها موفق نشدنه اند. در این بین سیستم های امنیتی عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.

یکی از دیگر از سخنگویان گوگل نیز با اعلام موفقیت آمیز نبودن حمله هکرها این اطلاعات را در اختیار مقامات پلیس آمریکا قرار داده است. وی در گفتگویی با این موضوع بیان داشت که کارکنان این کمپین ها باید از مکانیزم های امنیتی بیشتری در مورد کار خود استفاده کنند. همچنین در این رابطه استفاده از برنامه حفاظت پیشرفته گوگل به آنها پیشنهاد شده است. کمپین انتخاباتی جو بایدن گفته پیش از این احتمال این حملات را داده بودیم و خود را برای این اتفاق آماده کرده بودیم.

کمپین انتخاباتی ترامپ نیز هدف حملات بوده است. سخنگوی این کمپین از حملات ناموفقی خبر داده که در مورد تکنولوژی کارمندان این کمپین اتفاق افتاده است. این کمپین پیش از این خود را برای حملات سایبری آماده کرده و بحث های مربوط به اقدامات احتیاطی نیز در آمن مطرح بوده است. سال گذشته نیز سیستم های ایمیلی کارمندان ترامپ مورد حمله هکرهای ایرانی قرار گرفته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال