افشای طرح جدیدی از آیفون ۱۵ با پورت USB C و طرح تیتانیوم

آیفون ۱۵ به تبعیت از قانون اتحادیه اروپا با پورت USB C عرضه میشود. با توجه به این موضوع شایعات بسیاری در مورد گوشی بعدی اپل منتشر شده است. اکنون نیز تصویری از آیفون ۱۵ به اینترنت راه پیدا کرده است که در آن آیفون ۱۵ را همراه با پورت USB C و طراحی تیتانیوم […]

آیفون ۱۵ به تبعیت از قانون اتحادیه اروپا با پورت USB C عرضه میشود. با توجه به این موضوع شایعات بسیاری در مورد گوشی بعدی اپل منتشر شده است. اکنون نیز تصویری از آیفون ۱۵ به اینترنت راه پیدا کرده است که در آن آیفون ۱۵ را همراه با پورت USB C و طراحی تیتانیوم نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تصویر منتشر شده که توسط MacRumors انجام گرفت قسمت انتهایی آیفون ۱۵ مشاهده میشود که پورت USB C در آن قابل مشاهده است.

علاوه بر قرارگیری پورت USB C در ایفون ۱۵، اولین تصویر از آیفون ۱۵ را شاهد هستیم که در آن از طرح تیتانیومی استفاده شده است. پیش از این گزارش هایی مبنی بر انتشار آیفون ۱۵ با طرحی از جنس تیتانیوم منتشر شده بود. این در حالیست که پیش از این آیفون ها از فولاد ضد زنگ براق ساخته شده بودند.

یک اکانت دیگر در توییتر با نام Unknown z21 ضمن انتشار این تصویر اعلام کرد اپل در این گوشی قصد دارد کنترلر لایتنینگ E75 را با E85 تعویض خواهد کرد. با وجودی که اپل تمامی مدل های آیفون ۱۵ را به پورت USB C مجهز می کند، اما تغییرات مربوط به طراحی تنها در مدل پرو انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال