افشای رندر محصولات جدید لنوو در نمایشگاه CES 2023

رندرهایی از محصولات جدید لنوو فاش شده است که مربوط به نمایشگاه CES 2023 می باشد. این رندرها مربوط به محصولاتی از جمله گوشی، تبلت و لپ تاپ های جدید است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای فاش شده از محصولات لنوو نشان می دهد این شرکت در نمایشگاه CES 2023 محصولات […]

رندرهایی از محصولات جدید لنوو فاش شده است که مربوط به نمایشگاه CES 2023 می باشد. این رندرها مربوط به محصولاتی از جمله گوشی، تبلت و لپ تاپ های جدید است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای فاش شده از محصولات لنوو نشان می دهد این شرکت در نمایشگاه CES 2023 محصولات بسیاری برای عرضه خواهد داشت. لنوو قصد دارد در این نمایشگاه کنفرانسی را برگزار کند و طی آن دستاوردهای خود را در حوزه فناوری معرفی کند.

این افشاگری توسط افشاگر معروف ایوان بلس انجام شد. وی رندرهایی از محصولات جدید لنوو به همراه جزئیات اولیه آنها را منتشر کرد. در این بین گوشی هوشمندی به نام Lenovo Thinkpad وجود دارد که طراحی آن شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌هایی از سری Thinkpad دارد. البته هنوز مشخصات این گوشی مشخص نیست.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، لنوو تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab Extreme را در دستور کار دارد و احتمالا از پردازنده دیمنسیتی ۹۰۰۰ در آن استفاده خواهد شد. همچنین این تبلت قابلیت پشتیبانی از کیبورد آهنربایی و قلم لمسی را نیز خواهد داشت.

محصول دیگر لنوو کتابخوان است که Smart paper نام دارد. شباهت آن به تبلت Yoga Paper بسیار زیاد است و در آن از نمایشگر جوهر الکترونیک استفاده شده است. از دیگر قابلیت آن می توان به پشتیبانی از قلم Wacom نام برد. تبلت ۱۳ اینچی Yoga 9i 13 دیگر محصول لنوو است که از نوع تبلت با نمایشگر تاشدنی است. این محصول با دو نمایشگر مجزا عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال