افشای مشخصات کامل گوشی POCO X5 و X5 Pro

گوشی های سری X5 از خانواده پوکو به زودی معرفی می شود. اما قبل از رونمایی اطلاعات فنی مدل استاندارد و پرو این گوشی افشا شد. این اطلاعات نشان می دهد مدل پرو این خانواده عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو X5 از محبوبیت […]

گوشی های سری X5 از خانواده پوکو به زودی معرفی می شود. اما قبل از رونمایی اطلاعات فنی مدل استاندارد و پرو این گوشی افشا شد. این اطلاعات نشان می دهد مدل پرو این خانواده عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو X5 از محبوبیت بالایی بین طرفداران برخوردار است. البته سری X4 نتوانست مانند X3 توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. دلیل اصلی آن نیز استفاده از تراشه ضعیف تر نسبت به نسل قبل بود. البته پوکو این مشکل را در نسل جدید برطرف کرد.

طبق خبرهای منتشر شده گوشی POCO X5 Pro دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد از نوع فول اچ دی پلاس است. البته هنوز نرخ رفرش آن مشخص نشده است. اما احتمالا مشابه نسل قبل و با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

تراشه به کار رفته در آن اسنپدراگون 778G خواهد بود و با دو کانفیگ ۶ با ۸ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود.

دوربین اصلی پوکو X5 Pro یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی است که قادر است ویدیوهای 4k تهیه کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل است.

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است اما احتمالا مدل پایه آن با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شود.

تراشه مدل استاندار اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود که به همراه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس عرضه می شود.در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهمراه دوربین ۸ مگاپیکسلی واید و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. باتری این مدل نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال