افشای تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا به همراه کیفیت خیره کننده آن

نمونه تصویری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده است که در آن کیفیت خیره کننده این دوربین به نمایش گذاشته شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر منتشر شده در اینترنت از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی s۲۳ سامسونگ با قابلیت بزرگنمایی ۱۲ برابری گرفته شده و کیفیت بالایی […]

نمونه تصویری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده است که در آن کیفیت خیره کننده این دوربین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر منتشر شده در اینترنت از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی s۲۳ سامسونگ با قابلیت بزرگنمایی ۱۲ برابری گرفته شده و کیفیت بالایی دارد. همچنین این دوربین از قابلیت جدید فیلمبرداری پرتره نیز پشتیبانی می کند.

یک منبع آگاه در توییتر با اکانت ice universe این تصویر را با زوم ۱۲ برابری منتشر کرده است. این منبع آگاه اطلاعات بیشتری در مورد دوربین جدید این گوشی ارائه کرده است. به گفته وی سنسور ایزوسل HP2 بکار رفته در این دوربین نسبت به نسخه های قبلی متفاوت است و می تواند تصویر بهتری را ارائه کند. در تصویر منتشر شده نیز مشخص است که میزان شارپ مصنوعی به میزان حداقل و با کیفیت بالا اتفاق افتاده است. در حالیکه در نمونه های فعلی در صورت زوم دیجیتال، پردازش تصویر غیرقابل مشاهده بود و سوژه ها به حالت پیکسلی دیده میشوند.

قابلیت جدید فیلمبرداری که به این دوربین اضافه شده نیز Portrait Mode نام دارد که می تواند حداکثر با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ارائه شود. همچنین قادر است بین سوژه و پس زمینه تفکیک بهتری انجام دهد. هنوز مشخص نیست به غیر از گوشی اولترا آیا دو مدل دیگر نیز به این قابلیت ها مجهز هستند یا خیر.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال