افشای جدیدترین مشخصات گوشی های گیمینگ سری ردمی K50

اسم رمز Matisse و Rubens مربوط به دو گوشی هوشمند جدید شیائومی است که از سری نسخه های گیمینگ ردمی K50 محسوب می شود و قرار است با مشخصات فنی بالا و قدرتمند عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اطلاعات منتشر شده توسط شیائومی این سری شامل ۳ نسخه […]

اسم رمز Matisse و Rubens مربوط به دو گوشی هوشمند جدید شیائومی است که از سری نسخه های گیمینگ ردمی K50 محسوب می شود و قرار است با مشخصات فنی بالا و قدرتمند عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اطلاعات منتشر شده توسط شیائومی این سری شامل ۳ نسخه گلوبال، چین و هند است که در چین با نام ردمی و دیگر کشورها با برند پوکو به خریداران عرضه می‌شود. شیائومی قصد دارد اواخر سال 2021 این گوشی‌ها را معرفی و در سال آینده به بازار عرضه کند.

با توجه به اینکه بخش نرم افزاری این گوشی ها همچنان در حال توسعه است امکان تاخیر در معرفی آن نیز وجود دارد. در برخی خبرها نیز از تجهیز این گوشی به تراشه جدید دیمنسیتی ۹۰۰۰ اطلاعاتی منتشر شده است. احتمالاً شیائومی در این گوشی از نمایشگر اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده می کند.

در پنل پشتی نیز دوربین های چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل IMX686 سونی خواهد بود. به همراه آن یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله ماکرو نیز قرار دارند. ممکن است نسخه دیگری نیز با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل عرضه شود. گوشی عرضه شده با این مشخصات در چین نام ردمی K50 گیمینگ پرو خواهد داشت و در بازارهای جهانی نیز به نام پوکو F4 GT شناخته میشود.
مدل شیائومی Rubens نیز مربوط به بازار چین و یکی از نسخه های استاندارد ردمی K50 گیمینگ خواهد بود که در آن تراشه‌ی دیمنسیتی 7000 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل به کار رفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال