افشای مشخصات گوشی ال جی W41 مجهز به دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی

مشخصات سری جدید گوشی های خانواده W منتشر شد. نصب قبلی گوشی های این خانواده در سال گذشته عرضه شده بود و عضو جدیدی به نام W41 به زودی معرفی خواهد شد. این دوربین مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر آن خواهد بود. طراحی این گوشی نیز نسبت به […]

مشخصات سری جدید گوشی های خانواده W منتشر شد. نصب قبلی گوشی های این خانواده در سال گذشته عرضه شده بود و عضو جدیدی به نام W41 به زودی معرفی خواهد شد. این دوربین مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر آن خواهد بود. طراحی این گوشی نیز نسبت به مدل های قبلی ساخته شده پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یه منبه آگاه اطلاعاتی را در مورد گوشی جدید ال جی منتشر کرده است. طبق تصاویر منتشر شده، ال جی در  این گوشی از فناوری دوربین در زیر صفحه نمایشگر استفاده کرده و دوربین اصلی نیز ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار دوربین های چهارگانه از ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

سری جدید خانواده W از فناوری Punch Hole به جای ناچ دوربین بهره خواهد برد که برای اولین بار در گوشی های ساخت ال جی استفاده میشود. این فناوری کمک خواهد کرد تا صفحه نمایش بزگتری در مقایسه با مدل های قبلی در اختیار کاربر قرا بگیرد.

در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین های چهارگانه قرار دارند که حسگر اصلی آنها ۴۸ مگاپیکسل بوده و مشخصات بقیه هنوز مشخص نیست. در اطراف قاب این گوشی دکمه های پاور و تنظیم صدا و همچنین کلیدی برای دسترسی به دستیار صوتی گوگل قرار گرفته است. چیپست آن نیز از نوع مدیاتک هلیو P22 خواهد بود. بنظر میرسد این گوشی های میان رده تنها در هند عرضه شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال