افشای پتنت جدید شیائومی و استفاده از نمایشگر Waterfall

پتنت جدیدی که از شیائومی منتشر شده نشان می دهد که این شرکت تمایل دارد تا به سمت استفاده از نمایشگرهای خمیده حرکت کند. این در حالیست که بسیاری از برندها مانند سامسونگ اکنون از این طراحی فاصله گرفته اند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، وب‌سایت LetsGoDigital پتنت جدیدی از طراحی های جدید این […]

پتنت جدیدی که از شیائومی منتشر شده نشان می دهد که این شرکت تمایل دارد تا به سمت استفاده از نمایشگرهای خمیده حرکت کند. این در حالیست که بسیاری از برندها مانند سامسونگ اکنون از این طراحی فاصله گرفته اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، وب‌سایت LetsGoDigital پتنت جدیدی از طراحی های جدید این شرکت منتشر کرده که تفکرات این شرکت برای طراحی های آینده را افشا کرده است. این طور که مشخص است شیائومی در رابط کاربری گوشی هوشمند خود از نمایشگر آبشاری استفاده خواهد کرد. در طرح جدید لبه گرد بالا آمده نشان مید هد که با طرحی شبیه به هواوی P40 Pro و احتمالا بیشتر از این اندازه روبرو خواهیم بود.

در این پتنت به خوبی مشخص است که لبه ها به سمت کناره کشیده میشوند تا جائی که آیکون های میانبر و اپلیکیشن ها در یک جهت قرار میگیرند. کاربر در صفحه هوم خود می تواند هم اپلیکیشن ها و هم نشانگرهایی چون باتری و یا آیکون شبکه اینترنت را ببیند. هر چند که پتنت های طراحی شده دقیقا همان چیزی نخواهد بود که در آینده تولید خواهد شد اما به نظر می رسد که شیائومی می خواهد یک گوشی شبیه به  Mi Mix Alpha اما ارزان تر و با صرفه اقتصادی بسازد. همچنین در این طرح نشانی از بریدگی در بالای نمایشگر نیست و این  نشان می دهد که احتمال وجود دوربین زیر نمایشگر و یا به‌صورت پاپ‌آپ زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال