کسب و کارها

بررسی مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت

می دانید که اصلی ترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت کدامند؟ شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده اقدام به جراحی سینوس لیفت نمایید؟ در روزهای اخیر بسیاری از افراد به دنبال کنکاش مراقبتهای بعد از سینوس لیفت هستند. شما می توانید برای آشنایی با مراقبت های بعد از عمل جراحی سینوس لیفت، این […]

می دانید که اصلی ترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت کدامند؟ شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده اقدام به جراحی سینوس لیفت نمایید؟

در روزهای اخیر بسیاری از افراد به دنبال کنکاش مراقبتهای بعد از سینوس لیفت هستند. شما می توانید برای آشنایی با مراقبت های بعد از عمل جراحی سینوس لیفت، این فرصت طلایی را از دست ندهید و با ما در ادامه همراه باشید. بایستی مراقبت های بعد از آن را با دقت مورد بررسی قرار داد. مهمترین و اصلی ترین مراقبت های مربوط به جراحی سینوس لیفت عبارتند از:

  • رعایت کردن بهداشت دهان
  • مصرف داروهای تجویزی دندانپزشک
  • استراحت به میزان کافی
  • داشتن رژیم غذایی مناسب
  • عدم انجام ورزش های سنگین
  • عدم وارد کردن فشار به بینی

شما می توانید با رعایت هر یک از آیتم های فوق، در کمتر از چند هفته سلامت خود را به دست آورید. البته در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در محل جراحی خود، با پزشک معالج خود در ارتباط باشید. در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد مهمترین مراقبت های بعد از جراحی سینوس لیفت بیشتر صحبت کنیم و همچنین بهتر است مراقبت های ایمپلنت را نیز مطالعه فرمایید.

رعایت کردن بهداشت دهان از مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت

همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از مردم به دنبال آشنایی با مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت هستند. چرا که از این طریق می توانند پروسه درمان خود را کاهش داده و در مدت زمان کوتاهی سلامتی خود را به دست آورند. رعایت کردن بهداشت دهانی یکی از مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت و کاهش عوارض ایمپلنت دندان می باشد. شما بایستی در طول درمان خود از شستشوی دهان تان خودداری نمایید. همچنین برای بهداشت دهان خود می توانید از دهان شویه های مناسبی استفاده کنید. توصیه می گردد که از آب نمک برای شستشوی دهان خود استفاده نکنید. از سوی دیگر استفاده از نی نیز می تواند مشکلات دردسرسازی را برای شما به وجود آورد. در حین مسواک زدن نیز به آرامی عمل کنید تا محل زخم و جراحی تان با سرعت بالایی بهبود پیدا نماید.

سینوس لیفتمصرف داروهای تجویزی دندانپزشک جزو اصلی ترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت

در فهرست مربوط به مراقبتهای بعد از سینوس لیفت می توان به مصرف یک سری از داروها اشاره کرد. شما بایستی طبق دستورالعمل ها داروهای تجویزی پزشک خود را مورد مصرف قرار دهید. معمولا پزشک معالج تان یکسری از داروهای غیر آسپرینی و ضد درد را برای شما تجویز خواهد کرد. شما می توانید به همراه غذا داروهای مدنظرتان را میل نمایید. از سوی دیگر در صورت داشتن هرگونه حساسیتی به داروهای مسکن می توانید موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارید. همچنین برای تسریع مدت زمان درمان خود می توانید از کمپرس های یخی استفاده نمایید. استفاده از کمپرس یخی می تواند میزان تورم و کبودی صورت تان را نیز کاهش دهد.

استراحت به میزان کافی جزو مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت

بیماران می توانند با توجه به مراقبتهای بعد از سینوس لیفت در مدت زمان کوتاهی به سلامت خود دست پیدا کنند. بدون شک یکی از اصلی ترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت را استراحت بیماران شکل داده است. شما بایستی بعد از جراحی سینوس لیفت استراحت کافی را داشته باشید. در حین استراحت نیز می توانید کمی سر خود را بالاتر قرار دهید تا تنفس راحت تری را داشته باشید. در حین تغییر دادن وضعیت خود نیز حتما به آرامی سر خود را جا به جا کنید. در صورت احساس هرگونه سرگیجه نیز می توانید سریعا با پزشک معالج خود تماس بگیرید. استراحت کردن یکی از موثرترین روش هایی می باشد که دوره ی درمان شما را تسریع می بخشد. بنابراین تا جایی که ممکن است استراحت نمایید و از کشیدن سیگار و قلیون نیز به شدت خودداری کنید.

جراحیداشتن رژیم غذایی مناسب

بدون شک داشتن یک رژیم غذایی مناسب و سالم یکی از مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت می باشد. بیمارانی که جراحی سینوس لیفت را انجام داده اند، بایستی تا مدت طولانی غذاهای آبکی و نرم را میل کنند. جویدن غذاهای سفت باعث می شود فشار بسیار بالایی به محل جراحی وارد شود. بنابراین از خوردن انواع مغزها، آجیل و میوه های سفت خودداری نمایید. پیشنهاد می شود که در رژیم غذایی خود حتما انواع سوپ ها، سیب زمینی آب پز، لبنیات، ماکارونی و تخم مرغ را قرار دهید. شما می توانید برنامه رژیم غذایی مدنظر خود را از سوی پزشک معالج تان دریافت کنید.

عدم انجام ورزش های سنگین

بیماران می توانند جهت بررسی اصلی ترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت چنین فرصت طلایی را از دست ندهند. شما نیز می توانید با متخصصان ما از وب سایت کلینیک روشا دنت در ارتباط باشید. همکاران ما دانش و تخصص بالایی را در خصوص مراقبت های ویژه بعد از جراحی سینوس لیفت دارند. در نتیجه می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. عدم انجام ورزش های سنگین یکی از مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت می باشد. معمولا بعد از هر عمل جراحی توصیه می شود که بیماران اجسام سنگین وزن را بلند نکرده و ورزش های سخت را انجام ندهند. شما نیز جهت بهبود محل جراحی خود نبایستی فعالیت های سنگینی را انجام دهید. البته بعد از گذشت چند ماه شما می توانید سلامت خود را به دست آورده و بار دیگر فعالیت ها و ورزش های سنگین را انجام دهید.

عدم وارد کردن فشار به بینی

یکی از مهمترین مراقبتهای بعد از سینوس لیفت را عدم وارد کردن فشار به بینی شکل داده است. پیشنهاد می کنیم که تا مدت کوتاهی از بو کردن عطرها و گل های مختلف نیز خودداری نمایید. چرا که در این حالت ممکن است عطسه کرده و سبب ایجاد خونریزی در محل جراحی شوید. متخصصان روشا دنت توصیه می کنند که هیچ گونه فشاری را به بینی خود وارد نکنید. بدون شک عطسه و سرفه می تواند فشار زیادی را به سینوس های شما وارد نماید. متخصصان جراحی برای جلوگیری از عطسه و سرفه ی بیماران خود داروهای مخصوصی را تجویز می کنند. شما نیز تا جایی که امکان دارد مراقب خود باشید.